الو قلیون الهیه

خانه » قلیون » الو قلیون الهیه

شماره سفارش الو قلیون

شماره سفارش الو قلیون

قیمت الو قلیون

قلیون عربی

قلیون عربی

هزینه: 400 هزار تومان

ثبت سفارش قلیون عربی

قلیون اسپشیال

قلیون اسپشیال

هزینه: تماس بگیرید

ثبت سفارش قلیون اسپشیال

defult اگر می خواهید در میهمانی، جشن تولد و عروسی، تجربه ای متفاوت و یونیک (Unique) برای میهمانان خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هوکا بار است. هوکا بار با ایجاد بار قلیون به همراه بارمن (Barman) به شما کمک می کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای میهمانان قلیان دوستتان فراهم کنید. در صورت تصمیم به داشتن چنین سرویسی در جشنتان، با ما تماس بگیرید.همچنین، قبل از سفارش سرویس، در خصوص تعداد قلیان و بارمن با توجه به تعداد میهمانان، می توانید از ما مشاوره بگیرید.
توجه! توجه! توجه!
  • زمان استفاده از هر قلیان یک شب است.
  • قیمت هر سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) 100 هزار تومان است.
  •  قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما خواهد شد. قلیون های معمولی، عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.
  • اگر ساعت اضافه را در زمان سفارش اعلام فرمایید، برای ساعات اضافه مد نظر شما، تعداد سری اضافی قلیان به همراه توتون و ذغال اضافی محاسبه و تحویل می­گردد.
  • زمان ارسال قلیان از لحظه ثبت سفارش 45 دقیقه است.

نکات بهداشتی

قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه می­شوند.

بعد از هر بار مصرف توسط هر مشتری، شیشه، تنه و سری قلیون ها قبل از تحویل به مشتری بعدی، به صورت کامل شسته می­شوند.

الو قلیون الهیه: در قدیم هنگامی که شما در بیرون از مزل خود و یا حتی در خانه خود بودید و یا نیاز به سرویس قلیان داشتید باید به سفره خانه ها مراجعه میکردید تا بتوانید از لذت استفاده از آن بهره مند شوید. که ناگفته نماند، بدی ها و خوبی های خاص خود را داشت. یکی از بدی های استفاده از سرویس های قدیمی استفاد افراد بالا از یک تنه بود و شما نمیتوانستید از طعم های مختلف بر روی سرویس خود نیز استفاده کنید. اما برا ارائه سرویس آنلاین الو قلیون الهیه شما به راحتی میتوانید در هر کجای تهران بزرگ از سرویس های آن بهره مند شوید. در سرویس های الو قلیون الهیه ارائه شده توسط این مجموعه تمامی شلنگ ها به صورت یک بار مصرف بوده و بعد از هر استفاده تمامی تنه ها شسته شده و ضدعفونی میگردد. تا به شما این اطمینان را دهد که از خدمات الو قلیون محصول مناسبی استفاده میکنید.

شما عزیزانی که نیاز به سرویس الو قلیون درب منزل خود دارید به راحتی میتونید در سریعترین زمان ممکن با تماس با شماره 09105084977 از سرویس های آنلاین ما بهره مند شوید.

الو قلیون الهیه

سلامت نیوز:یک فوق تخصص بیماری های عفونی گفت: شاهد افزایش بی رویه بستری شدگان مبتلا به کرونا هستیم که از دو هفته پیش آغاز شده است. به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود مردانی فوق تخصص بیماری های عفونی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا و واکسیناسیون در کشور اظهار کرد: بیماری در کشور رو به افزایش است به طوری که از دو هفته پیش در کل کشور شاهد افزایش موارد بستری هستیم. وی با اشاره به اینکه در این موج بیماری از استان های جنوبی آغاز شده و به استان های هرمزگان و سیستان و الو قلیون الهیه بلوچستان و سپس به استان های مرکزی گسترش یافته است گفت: در حال حاضر نیز تهران وضعیت قرمز دارد. مردانی با اشاره به اینکه در خطه شمال آمل وضعیت قرمز دارد و به نظر می رسد که شهر های همجوار هم چنین وضعیتی داشته باشند اظهار کرد: معاونت درمان وزارت بهداشت برای اختصاص تخت های اورژانسی به بیماران کرونایی ابلاغیه ای را نیز صادر کرده است. این فوق تخصص بیماری های عفونی با اشاره به اینکه وضعیت سیستان و بلوچستان مطلوب نیست عنوان کرد: خیلی از بیمارستان ها که بخش های کرونایی را تعطیل کرده بودند دوباره این بخش ها را باز کرده اند و پذیرای بیماران کوویدی هستند، ویروس دلتا و یا جهش یافته هندی نسبت به سویه های دیگر بچه ها و نوجوانان را بیشتر درگیر می کند، ولی هنوز شاهد درگیری بیشتر در افراد مسن و کسانی که بیماری زمینه ای دارند هستیم نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش آنلاین الو قلیون پیروزی به این مطلب مراجعه نمایید .

برای دریافت خدمات آنلاین قلیون آنلاین میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

مردانی ادامه داد: انگار که این ویروس تمایل بیشتری به بچه ها و نوجوانان دارد، شدت علائم ویروس دلتا بیشتر از نوع چینی است، در برخی موارد نیاز به بستری بیمار در آی سی یو هستیم و درگیری در این نوع از جهش سریع اتفاق می افتد و کمتر از ۴۸ ساعت علایم بروز پیدا می کند، میزان اثرپذیری ویروس هندی ۱۲ برابر بیشتر از ویروس چینی است. این فوق تخصص بیماری های عفونی تصریح کرد: زنجیره سرد واکسن از الو قلیون الهیه زمان تولید تا زمانی که به بازوی فرد می رسد باید حفظ شود، اگر این زنجیره حفظ نشود واکسن کار های خود را از دست می دهد، متاسفانه برخلاف انتظار مردم واکسیناسیون در کشور ما به صورت انجام نمی شود و مردم مجبور می شوند به کشور های همسایه برای تزریق واکسن بروند، ما توصیه نمی کنیم که آن ها به خارج از کشور بروند لذا از مسئولین می خواهیم تا سرعت واکسیناسیون را در کشور بالا ببرند.


به اشتراک بگذارید


دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

به مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا با ما تماس بگیرید