الو قلیون درکه

خانه » قلیون » الو قلیون درکه

شماره سفارش الو قلیون

شماره سفارش الو قلیون

قیمت الو قلیون

قلیون عربی

قلیون عربی

هزینه: 400 هزار تومان

ثبت سفارش قلیون عربی

قلیون اسپشیال

قلیون اسپشیال

هزینه: تماس بگیرید

ثبت سفارش قلیون اسپشیال

defult اگر می خواهید در میهمانی، جشن تولد و عروسی، تجربه ای متفاوت و یونیک (Unique) برای میهمانان خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هوکا بار است. هوکا بار با ایجاد بار قلیون به همراه بارمن (Barman) به شما کمک می کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای میهمانان قلیان دوستتان فراهم کنید. در صورت تصمیم به داشتن چنین سرویسی در جشنتان، با ما تماس بگیرید.همچنین، قبل از سفارش سرویس، در خصوص تعداد قلیان و بارمن با توجه به تعداد میهمانان، می توانید از ما مشاوره بگیرید.
توجه! توجه! توجه!
  • زمان استفاده از هر قلیان یک شب است.
  • قیمت هر سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) 100 هزار تومان است.
  •  قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما خواهد شد. قلیون های معمولی، عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.
  • اگر ساعت اضافه را در زمان سفارش اعلام فرمایید، برای ساعات اضافه مد نظر شما، تعداد سری اضافی قلیان به همراه توتون و ذغال اضافی محاسبه و تحویل می­گردد.
  • زمان ارسال قلیان از لحظه ثبت سفارش 45 دقیقه است.

نکات بهداشتی

قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه می­شوند.

بعد از هر بار مصرف توسط هر مشتری، شیشه، تنه و سری قلیون ها قبل از تحویل به مشتری بعدی، به صورت کامل شسته می­شوند.

الو قلیون درکه: در بسیاری از موارد پیش آمده که شما در یک مهمانی هستید. و یا میهمانی دارید که نیاز به سرویس دهی دارد. یکی از این متداول ترین سرویس ها الو قلیون درکه می باشد. که در بسیاری از مجلس های امروزی باب شده و بسیار طرفداران خاص خود را دارد. الو قلیون درکه که در نوع خود دارای تنوع های بسیاری می باشد. به راحتی میتواند شما و یا میهمان شما را سرگرم کرده و به خاطره خوشی را برای شما به ارمغان آورد. این نوع سرویس که از نظر کیفیت بسیار مورد اهمیت است. با سرویس های دیگر تفاوت بسیاری داشته و در آن از تنه های عربی استفاده شده که شکیل تر و بسیار زیبا تر از سایر هم نوع های خود است. در این سرویس که به صورت آنلاین به شما ارائه میگردد. شما به راحتی میتوانید تنها با یک تماس از مزایای آن بهره مند شوید و به آسودگی آن سرویس الو قلیون را در اختیار داشته باشید.

شما عزیزانی که نیاز به سرویس الو قلیون درب منزل خود دارید به راحتی میتونید در سریعترین زمان ممکن با تماس با شماره 09105084977 از سرویس های آنلاین ما بهره مند شوید.

الو قلیون درکه

سلامت نیوز: اعمال خاموشی ها این روزها برق را از سه فاز بوشهری ها پرانده است و مردم از این بابت به شدت معترض و خواهان حذف خاموشی ها در شهری که گرمای ۵۰ درجه اش را به دوش می کشند، هستند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، قطعی های وقت و بی وقت برق این روزها برای خیلی ها خاطرات سال های دور جنگ تحمیلی و موشک باران را تداعی می کند، این خاموشی ها در این روزها امان را از مردم بریده، چرا که هر کاری به نوعی به برق وابسته است و خاموشی ها در واقع موجب توقف فعالیت روزانه افراد می شود. اما این تمام ماجرا نیست. اینجا هوا برای نفس کشیدن کم است تصور گرمای ۵۰ درجه و رطوبت ۹۰ درصد برای بیش تر مردم ایران دشوار و تحملش به یقین بدون کولرهای گازی عذابی جان فرساست. در این بحبوحه گرمایش کره زمین، از روز یک شنبه در مرکز استان بوشهر و سایر شهرستان ها، مردم شاهد قطع برق هستند، خاموشی هایی که در ظهر و اوج گرما، در برخی محلات تا ۳ ساعت هم به طول می انجامد. آن چه بیش از خاموشی ها برق را سه فاز بوشهری ها پرانده، بی برنامگی بود، درحالی که از روز شنبه اعلام شد نیروگاه اتمی بوشهر بار دیگر وارد مدار تولید برق شده و علاوه بر این ظرفیت تولید برق استان، دو برابر نیاز مصرفی بوشهر است. اما همچنان شاهد قطعی پی درپی و بدون اطلاع رسانی بوده ایم. اطلاعیه خاموشی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر روز گذشته در اطلاعیه ای آورده است با توجه به محدودیت و کاهش تولید به میزان ۱۲ هزار مگاوات و از مدار خارج شدن بخش عظیمی از تولید نیروگاه های برق آبی در سطح کشور و به تبع آن استان بوشهر، تداوم و استمرار تامین برق پایدار مشترکان فهیم با اختلال و قطعی برق مواجه شده است، و این برنامه قطعی الو قلیون درکه و کمبود تولید در روزهای آتی نیز محتمل است، و موضوع ذکر شده ملی و در سطح کل کشور در حال اجراست. در ادامه این اطلاعیه آمده است: لذا ضمن پوزش از مردم شریف استان بوشهر استداعا داریم با رعایت الگوی مصرف کمافی سابق خادمان خود را در صنعت برق بوشهر یاری کنند، شایان ذکر است برنامه مدیریت اضطراری بار در سایت شرکت به نشانی WWW نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش آنلاین الو قلیون نارمک به این مطلب مراجعه نمایید .

برای دریافت خدمات آنلاین الو قلیون میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

bedc.ir و سامانه سامانه برق من جهت استحضار هم استانی های محترم بارگزاری و قابل مشاهده است. اگر چه برنامه خاموشی ها در استان بوشهر در سایت بارگزاری الو قلیون درکه شده است، اما سوال اصلی اینجاست که چطور می شود گرمای طاقت فرسای جنوب را تاب آورد؟! تهدید به قطع برق پتروشیمی ها معاون امور عمرانی استاندار بوشهر درخصوص قطعی های الو قلیون درکه پی درپی برق در استان اظهار کرد: مردم بوشهر در این گرما با آن متانت و حجب و حیا و عرق و تعصبی که به کشور و نظامشان دارند، مشکل خاموشی را تحمل می کنند، اما من به عنوان مسئول از همه آن ها عذرخواهی الو قلیون درکه می کنم و این اطمینان را می دهم که تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت های استانی و ملی به کار خواهیم گرفت که خاموشی را به حداقل برسانیم. از برق منطقه ای فارس و توانیر هم می خواهم که ویژه به استان بوشهر نگاه کنند. مهرداد ستوده ادامه داد: اگر ببینیم خاموشی های ما تغییری نکرد به طور حتم اقدام به قطع برق پتروشیمی ها (اتصال برق پتروشیمی های عسلویه به شبکه برق) خواهیم کرد، وقتی در شرایط استان بوشهر تفاوتی نسبت به استان های سردسیر رخ ندهد به طور حتم تضییع حق است. ستوده گفت: به جد از مجمع نمایندگان استان می خواهم که به این موضوع ورود کنند. اگرچه کمبود برق در کشور را درک می کنیم، اما با توجه به امتیازی که ما به توانیر می دهیم انتظار داریم از طرف دیگر به مردم استان توجه ویژه ای شود. خاموشی ها در بوشهر توجیه ندارد با توجه به اینکه ظرفیت تولید برق استان دو برابر نیاز مصرفی آن است، از سویی گرمای شدید تابستان و همچنین حق میزبانی نیروگاه اتمی بوشهر با همه خطراتش، اعمال خاموشی برای استان بوشهر غیرقابل توجیه است. از این رو مردم انتظار دارند نمایندگان استان در مجلس و مقامات استانی به شکل قاطع مدافع حقوق هم استانی ها باشند و مانع اعمال خاموشی شوند.


به اشتراک بگذارید


دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

به مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا با ما تماس بگیرید