الو قلیون استانبول

خانه » قلیون » الو قلیون استانبول

شماره سفارش الو قلیون

شماره سفارش الو قلیون

قیمت الو قلیون

قلیون عربی

قلیون عربی

هزینه: 400 هزار تومان

ثبت سفارش قلیون عربی

قلیون اسپشیال

قلیون اسپشیال

هزینه: تماس بگیرید

ثبت سفارش قلیون اسپشیال

defult اگر می خواهید در میهمانی، جشن تولد و عروسی، تجربه ای متفاوت و یونیک (Unique) برای میهمانان خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هوکا بار است. هوکا بار با ایجاد بار قلیون به همراه بارمن (Barman) به شما کمک می کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای میهمانان قلیان دوستتان فراهم کنید. در صورت تصمیم به داشتن چنین سرویسی در جشنتان، با ما تماس بگیرید.همچنین، قبل از سفارش سرویس، در خصوص تعداد قلیان و بارمن با توجه به تعداد میهمانان، می توانید از ما مشاوره بگیرید.
توجه! توجه! توجه!
  • زمان استفاده از هر قلیان یک شب است.
  • قیمت هر سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) 100 هزار تومان است.
  •  قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما خواهد شد. قلیون های معمولی، عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.
  • اگر ساعت اضافه را در زمان سفارش اعلام فرمایید، برای ساعات اضافه مد نظر شما، تعداد سری اضافی قلیان به همراه توتون و ذغال اضافی محاسبه و تحویل می­گردد.
  • زمان ارسال قلیان از لحظه ثبت سفارش 45 دقیقه است.

نکات بهداشتی

قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه می­شوند.

بعد از هر بار مصرف توسط هر مشتری، شیشه، تنه و سری قلیون ها قبل از تحویل به مشتری بعدی، به صورت کامل شسته می­شوند.

الو قلیون استانبول: خیلی وقت ها پیش می آید که شما یک میهمانی خاصی دارید و میخواهید در زمان مناسب با صرف هزینه درست با بالاترین کیفیت به میهمانان خود سرویس دهید. در اینجاست که پای سرویس های آنلاین به میان می آید. یکی از این سرویس ها الو قلیون استانبول است. که شما به راحتی میتوانید به صورت آنلاین از تمامی خدمات آن استفاده کنید. شما تنها با یک تماس با شماره 09105084977 به راحتی میتوانید سرویس خود را ثبت. تا در کمترین زمان ممکن سرویس برای شما ارسال شود. الو قلیون استانبول به این دلیل اهمیت دارد که به شما این اطمینان را میدهد تا درسریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت موجود سرویس الو قلیون را برای شما ارسال نماید. تا شما عزیزان به راحتی از خدمات آن بهره مند شوید. یکی دیگر از مزایای سفارش آنلاین الو قلیون استانبول کیفیت و تمیزی آن میباشد.

مهمون برات اومده ؟ میخوای سوپرایزشون کنی تا حوصلشون سر نره ؟ به راحتی میتونی برای دریافت سرویس الو قلیون با ما تماس بگیری تا در سریعترین زمان ممکن برات ارسال کنیم .

الو قلیون استانبول

سلامت نیوز: دکتر ظفرقندی با اشاره به رد صلاحیت چهره های سرشناس و شاخص جامعه پزشکی،گفت:در مواردی حتی همکاران ارجمند که در مرحله بررسی صلاحیت ها در هیأت های نظارت شهرستان ها مورد تأیید مرجع قانونی قرار گرفته بودند در لحظه آخر و بدون فرصت و امکان اعتراض در هیأت مرکزی نظارت با ابلاغ رد صلاحیت مواجه شدند. به گزارش سلامت نیوز، دکتر محمدرضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور، در نامه ای خطاب به جامعه پزشکی نوشت: جامعه شریف پزشکی کشور، همکاران ارجمند با سلام و احترام همانطور که استحضار دارید در آستانه انتخابات سراسری سازمان نظام پزشکی که بزرگ ترین و قدیمی ترین نهاد صنفی و قانونی این جامعه فرهیخته است قرار گرفته ایم. یقیناً برگزاری انتخاباتی سالم و جامع متضمن استحکام و اعتبار این سازمان و مقّوم انسجام جامعه خدوم پزشکی ایران خواهد بود. متأسفانه آنچه در روند بررسی صلاحیت های کاندیداهای محترم صورت گرفت علیرغم مکاتبه مورخ 29/3/1400 و اظهار نگرانی اینجانب به رئیس محترم هیأت مرکزی نظارت و نیز مکاتبه و تذکر مورخ 2/4/1400 اعضاء بزرگوار هیأت مدیره مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی، خطاب به ایشان و هیأت نظارت در مورد ضرورت رعایت اصول قانونی و پرهیز از اعمال سلیقه و دخالت های غیر موجه و جهت دار، نگاشته شد نهایتاً بسیاری از همکاران ارزشمند و چهره های سرشناس و شاخص جامعه پزشکی، تعداد قابل توجهی از اساتید محترم و رؤسای انجمن های علمی و افراد مورد توجه و اقبال عموم جامعه پزشکی از دایره انتخابات حذف الو قلیون استانبول و رد صلاحیت شدند نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش آنلاین الو قلیون پونک به این مطلب مراجعه نمایید .

برای دریافت خدمات آنلاین الو قلیون میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

در مواردی حتی همکاران ارجمند که در مرحله بررسی صلاحیت ها در هیأت های نظارت شهرستان ها مورد تأیید مرجع قانونی قرار گرفته بودند در لحظه آخر و بدون فرصت و امکان اعتراض الو قلیون استانبول در هیأت مرکزی نظارت با ابلاغ رد صلاحیت مواجه شدند. یقیناً اینگونه اقدامات برنامه ریزی شده و بدعت های غیر موجه موجب تخفیف شأن و منزلت جامعه پزشکی و تضییع حقوق قانونی داوطلبین این عرصه و فرو کاستن از اعتبار انتخاباتی جامع و شامل خواهد شد. اینجانب بر اساس وظیفه قانونی و مصرح در ماده 2 قانون سازمان نظام پزشکی، ضمن اعتراض مجدد به روند اعمال شده و بی توجهی به هشدارها و مذاکرات انجام شده، بر احقاق حقوق آحاد جامعه پزشکی تأکید می کنم و از سوی دیگر به عنوان همراه و عضوی کوچک از جامعه بزرگ پزشکی کشور از همکاران ارجمند الو قلیون استانبول می خواهم علیرغم مشکلات و موانع مذکور، با حضور مؤثر و هوشمند خود در صحنه انتخابات و شرکت در تعیین سرنوشت الو قلیون استانبول صنفی و حرفه ای خود، این عرصه مهم را رها نکرده و برای حفظ انسجام و اعتلاء جایگاه جامعه پزشکی در تصمیم سازی ها و برنامه ریزی های صحنه خطیر و حیاتی سلامت مردم در انتخابات حاضر شده و برای انتخاب نمایندگان واقعی و اصلح که دغدغه بهبود اوضاع و شرایط را وجهه همت خود قرار خواهند داد تلاش نمائیم.


به اشتراک بگذارید


دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

به مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا با ما تماس بگیرید