الو قلیون بهجت‌آباد

خانه » قلیون » الو قلیون بهجت‌آباد

شماره سفارش الو قلیون

شماره سفارش الو قلیون

قیمت الو قلیون

قلیون عربی

قلیون عربی

هزینه: 400 هزار تومان

ثبت سفارش قلیون عربی

قلیون اسپشیال

قلیون اسپشیال

هزینه: تماس بگیرید

ثبت سفارش قلیون اسپشیال

defult اگر می خواهید در میهمانی، جشن تولد و عروسی، تجربه ای متفاوت و یونیک (Unique) برای میهمانان خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هوکا بار است. هوکا بار با ایجاد بار قلیون به همراه بارمن (Barman) به شما کمک می کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای میهمانان قلیان دوستتان فراهم کنید. در صورت تصمیم به داشتن چنین سرویسی در جشنتان، با ما تماس بگیرید.همچنین، قبل از سفارش سرویس، در خصوص تعداد قلیان و بارمن با توجه به تعداد میهمانان، می توانید از ما مشاوره بگیرید.
توجه! توجه! توجه!
  • زمان استفاده از هر قلیان یک شب است.
  • قیمت هر سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) 100 هزار تومان است.
  •  قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما خواهد شد. قلیون های معمولی، عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.
  • اگر ساعت اضافه را در زمان سفارش اعلام فرمایید، برای ساعات اضافه مد نظر شما، تعداد سری اضافی قلیان به همراه توتون و ذغال اضافی محاسبه و تحویل می­گردد.
  • زمان ارسال قلیان از لحظه ثبت سفارش 45 دقیقه است.

نکات بهداشتی

قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه می­شوند.

بعد از هر بار مصرف توسط هر مشتری، شیشه، تنه و سری قلیون ها قبل از تحویل به مشتری بعدی، به صورت کامل شسته می­شوند.

الو قلیون بهجت‌آباد: خیلی وقت ها پیش می آید که شما یک میهمانی خاصی دارید و میخواهید در زمان مناسب با صرف هزینه درست با بالاترین کیفیت به میهمانان خود سرویس دهید. در اینجاست که پای سرویس های آنلاین به میان می آید. یکی از این سرویس ها الو قلیون بهجت‌آباد است. که شما به راحتی میتوانید به صورت آنلاین از تمامی خدمات آن استفاده کنید. شما تنها با یک تماس با شماره 09105084977 به راحتی میتوانید سرویس خود را ثبت. تا در کمترین زمان ممکن سرویس برای شما ارسال شود. الو قلیون بهجت‌آباد به این دلیل اهمیت دارد که به شما این اطمینان را میدهد تا درسریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت موجود سرویس را برای شما ارسال نماید. تا شما عزیزان به راحتی از خدمات آن بهره مند شوید. یکی دیگر از مزایای دریافت الو قلیون سفارش آنلاین الو قلیون بهجت‌آباد کیفیت و تمیزی آن میباشد.

حوصله درست کردن قلیون نداری ؟ نیاز به الو قلیون داری ؟ خیلی راحته با شماره توی سایت ما تماس بگیر و هر طعمی دوست داری رو سفارش بده.

الو قلیون بهجت‌آباد

سلامت نیوز:معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت:گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ از امروز ۱۴ تیر ۱۴۰۰ به مدت دو هفته در استان تهران اجازه فعالیت ندارند. به الو قلیون بهجت‌آباد گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، حمیدرضا گودرزی با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در ۱۱ شهرستان استان تهران گفت: گروه های شغلی ۲، ۳ و۴ از امروز در استان اجازه فعالیت ندارند. به گزارش استانداری تهران،معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران افزود: متأسفانه الو قلیون بهجت‌آباد با وجود همه تلاش های صورت گرفته در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان تهران در وضعیت قرمز کرونایی است. وی با بیان اینکه شهرستان های قرمز شامل تهران، شمیرانات، ری، قرچک، دماوند، فیروزکوه و پردیس، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت و ورامین هستند، افزود: در شرایط قرمز شیوه نامه های های بهداشتی به این گونه است که گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ محدودیت فعالیت دارند نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش آنلاین الو قلیون فرحزاد به این مطلب مراجعه نمایید . معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران بیان کرد: گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ از امروز اجازه فعالیت ندارند و اصناف و دستگاه های نظارتی نیز باید بر اجرای این محدودیت ها نظارت کافی بکنند. گودرزی در مورد وضعیت تردد خودروها نیز گفت: در شهرهای قرمز محدودیت تردد خودروهای شخصی با پلاک های غیربومی وجود دارد و همچنین تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد نیز که جزو شیوه نامه های قبلی است کماکان برقرار است.


به اشتراک بگذارید


دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

به مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا با ما تماس بگیرید