الو قلیون توحید

خانه » قلیون » الو قلیون توحید

شماره سفارش الو قلیون

شماره سفارش الو قلیون

قیمت الو قلیون

قلیون عربی

قلیون عربی

هزینه: 400 هزار تومان

ثبت سفارش قلیون عربی

قلیون اسپشیال

قلیون اسپشیال

هزینه: تماس بگیرید

ثبت سفارش قلیون اسپشیال

defultاگر می خواهید در میهمانی، جشن تولد و عروسی، تجربه ای متفاوت و یونیک (Unique) برای میهمانان خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هوکا بار است. هوکا بار با ایجاد بار قلیون به همراه بارمن (Barman) به شما کمک می کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای میهمانان قلیان دوستتان فراهم کنید. در صورت تصمیم به داشتن چنین سرویسی در جشنتان، با ما تماس بگیرید.همچنین، قبل از سفارش سرویس، در خصوص تعداد قلیان و بارمن با توجه به تعداد میهمانان، می توانید از ما مشاوره بگیرید.
توجه! توجه! توجه!
  • زمان استفاده از هر قلیان یک شب است.
  • قیمت هر سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) 100 هزار تومان است.
  •  قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما خواهد شد. قلیون های معمولی، عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.
  • اگر ساعت اضافه را در زمان سفارش اعلام فرمایید، برای ساعات اضافه مد نظر شما، تعداد سری اضافی قلیان به همراه توتون و ذغال اضافی محاسبه و تحویل می­گردد.
  • زمان ارسال قلیان از لحظه ثبت سفارش 45 دقیقه است.

نکات بهداشتی

قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه می­شوند.

بعد از هر بار مصرف توسط هر مشتری، شیشه، تنه و سری قلیون ها قبل از تحویل به مشتری بعدی، به صورت کامل شسته می­شوند.

الو قلیون توحید: در قدیم هنگامی که شما در بیرون از مزل خود و یا حتی در خانه خود بودید و یا نیاز به سرویس قلیان داشتید باید به سفره خانه ها مراجعه میکردید تا بتوانید از لذت استفاده از آن بهره مند شوید. که ناگفته نماند، بدی ها و خوبی های خاص خود را داشت. یکی از بدی های استفاده از سرویس های قدیمی استفاد افراد بالا از یک تنه بود و شما نمیتوانستید از طعم های مختلف بر روی سرویس خود نیز استفاده کنید. اما برا ارائه سرویس آنلاین الو قلیون توحید شما به راحتی میتوانید در هر کجای تهران بزرگ از سرویس های آن بهره مند شوید. در سرویس های الو قلیون توحید ارائه شده توسط این مجموعه تمامی شلنگ ها به صورت یک بار مصرف بوده و بعد از هر استفاده تمامی تنه ها شسته شده و ضدعفونی میگردد. تا به سرویس الو قلیون شما این اطمینان را دهد که از محصول مناسبی استفاده میکنید.

شما عزیزانی که نیاز به سرویس الو قلیون درب منزل خود دارید به راحتی میتونید در سریعترین زمان ممکن با تماس با شماره 09105084977 از سرویس های آنلاین ما بهره مند شوید.

الو قلیون توحید

سلامت نیوز: گیلاس یکی از میوه های تابستانی سالم است. این منبع عالی انرژی تلقی می شود، خوردن روزانه آن برای روزهای تابستانی مفید است. به گزارش سلامت نیوز به نقل از اسپوتنیک، خوردن گیلاس، روند خواب را عادی می کند، قدرت بینایی را بهبود می بخشد، هضم و عملکرد مغز را بهبود می بخشد و به مقابله با گرفتگی عضلات و درد کمک می کند. بسته به نژاد، اندازه و رنگ، نوع گیلاس ممکن است متفاوت باشد. اما تمامی گیلاس ها از صورتی تا قرمز محتوای مواد مغذی تقریباً یکسان است. گیلاس شامل ویتامین های E ، C ، B3 ، B4 ، B5 و همچنین مواد معدنی: آهن، پتاسیم، منیزیم، کلسیم ، فسفر است. ایرینا مالتسوا، متخصص تغذیه در روسیه در مقاله ای می نویسد: “هر نوع توت با رنگ تیره به عنوان مثال گیلاس، حاوی مواد مغذی گیاهی مفید، پلی فنول است که اگر در حد متوسط ​​مصرف شود، بدن را از اثرات مخرب رادیکال های آزاد و در نتیجه از پیری محافظت الو قلیون توحید می کند نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش آنلاین الو قلیون شهرآرا به این مطلب مراجعه نمایید .

برای دریافت خدمات آنلاین الو قلیون میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

” علاوه الو قلیون توحید بر این، گیلاس همچنین حاوی مقدار زیادی آنتوسیانین است که یک آنتی اکسیدان قوی است. این مواد با جلوگیری از رشد بافت های تومور در بدن، عملکرد پیشگیرانه از ایجاد تومور در بدن را ایجاد می کند. آنتی سیانین موجود در گیلاس شامل ترکیباتی است که در برابر عوامل و ریسک فاکتورهای سرطان پوست مثل رادیکال های آزاد مخرب مقابله می کند.


به اشتراک بگذارید


دیدگاه ها: (0)

    دیدگاهتان را بنویسید

    به مطلب امتیاز دهید*

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین حالا با ما تماس بگیرید