الو قلیون منیریه

خانه » قلیون » الو قلیون منیریه

شماره سفارش الو قلیون

شماره سفارش الو قلیون

قیمت الو قلیون

قلیون عربی

قلیون عربی

هزینه: 400 هزار تومان

ثبت سفارش قلیون عربی

قلیون اسپشیال

قلیون اسپشیال

هزینه: تماس بگیرید

ثبت سفارش قلیون اسپشیال

defult اگر می خواهید در میهمانی، جشن تولد و عروسی، تجربه ای متفاوت و یونیک (Unique) برای میهمانان خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هوکا بار است. هوکا بار با ایجاد بار قلیون به همراه بارمن (Barman) به شما کمک می کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای میهمانان قلیان دوستتان فراهم کنید. در صورت تصمیم به داشتن چنین سرویسی در جشنتان، با ما تماس بگیرید.همچنین، قبل از سفارش سرویس، در خصوص تعداد قلیان و بارمن با توجه به تعداد میهمانان، می توانید از ما مشاوره بگیرید.
توجه! توجه! توجه!
  • زمان استفاده از هر قلیان یک شب است.
  • قیمت هر سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) 100 هزار تومان است.
  •  قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما خواهد شد. قلیون های معمولی، عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.
  • اگر ساعت اضافه را در زمان سفارش اعلام فرمایید، برای ساعات اضافه مد نظر شما، تعداد سری اضافی قلیان به همراه توتون و ذغال اضافی محاسبه و تحویل می­گردد.
  • زمان ارسال قلیان از لحظه ثبت سفارش 45 دقیقه است.

نکات بهداشتی

قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه می­شوند.

بعد از هر بار مصرف توسط هر مشتری، شیشه، تنه و سری قلیون ها قبل از تحویل به مشتری بعدی، به صورت کامل شسته می­شوند.

الو قلیون منیریه: در بسیاری از موارد پیش آمده که شما در یک مهمانی هستید. و یا میهمانی دارید که نیاز به سرویس دهی دارد. یکی از این متداول ترین سرویس ها الو قلیون منیریه می باشد. که در بسیاری از مجلس های امروزی باب شده و بسیار طرفداران خاص خود را دارد. الو قلیون منیریه که در نوع خود دارای تنوع های بسیاری می باشد. به راحتی میتواند شما و یا میهمان شما را سرگرم کرده و به خاطره خوشی را برای شما به ارمغان آورد. این نوع سرویس که از نظر کیفیت بسیار مورد اهمیت است. با سرویس های دیگر تفاوت بسیاری داشته و در آن از تنه های عربی استفاده شده که شکیل تر و بسیار زیبا تر از سایر هم نوع های خود است. در این سرویس که به صورت آنلاین به سرویس الو قلیون شما ارائه میگردد. شما به راحتی میتوانید تنها با یک تماس از مزایای آن بهره مند شوید و به آسودگی آن را در اختیار داشته باشید.

حوصلت سر رفته ؟ دلت یه قلیون اسپشیال با یه طعم خاص میخواد ؟ اینکه خیلی راحته !! دکمه سبز روی صفحه رو فشار بده تا سرویس الو قلیون برات ارسال بشه.

الو قلیون منیریه

سلامت نیوز: آتش سوزی ارتفاعات زاگرس جنوبی، در مرکز و شمال استان فارس وارد چهارمین روز شده است و تلاش الو قلیون منیریه برای مهار حریق همچنان ادامه دارد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا و بنا به تایید شماری از فعالان زیست محیطی فارس، وقوع حریق در ارتفاعات زاگرس حد فاصل شهرستان های مرودشت و ارسنجان که از حوالی شامگاه پنجشنبه و در محدوده ای کوچک آغاز شده بود، امروز یکشنبه 13 تیرماه، وارد چهارمین روز شده است. طی روزهای گذشته نیروهای محیط بانی، منابع طبیعی، بسیج و تشکل های مردمی و اعضای جوامع محلی این شهرستان ها، تلاشی را برای مهار آتش سوزی آغاز و دنبال کرده اند. براساس این گزارش، دامنه الو قلیون منیریه حریق در این منطقه صعب العبور، گسترده است و روز گذشته نیز هلال احمر یک بالگرد برای تامین و انتقال نیرو، تجهیزات و آب به ارتفاعات، وارد صحنه کرده است نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش آنلاین الو قلیون ولنجک به این مطلب مراجعه نمایید . به گزارش ایسنا، همزمان با وقوع حریق در کوه سیاه که شهرهای ارسنجان، مرودشت، سیدان و بخشی از شهرستان خرامه را در همجواری خود دارد، مناطقی از منابع طبیعی شرق فارس نیز دست به گریبان آتش سوزی شده اند. منابع محلی به ایسنا اعلام کردند که محیط بانان و کارکنان منابع طبیعی، در اغلب نقاط استان فارس، اکنون با همراهی بسیج، نیروی انتظامی، گروه های محلی و تشکل های زیست محیطی، درگیر خاموش کردن حریق در نقاط مختلف فارس هستند. روابط عمومی استانداری فارس نیز اعلام کرده است که هم اکنون حدود 700 نفر از شهرستانهای مختلف برای اطفاء حریق در مراتع و جنگل های کوه صف، کوه سیاه و نقاط حائل بین سه شهرستان ارسنجان، مرودشت و پاسارگاد برای کمک به اطفاء حریق حضور دارند. براساس این خبر، علیرغم وزش باد در منطقه، آتش حدود 85 درصد از مناطق یاد شده مهار و اطفاء شده است.


به اشتراک بگذارید


دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

به مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا با ما تماس بگیرید