قلیون آنلاین دهکده المپیک

خانه » قلیون » قلیون آنلاین دهکده المپیک

شماره سفارش الو قلیون

شماره سفارش الو قلیون

قیمت الو قلیون

قلیون عربی

قلیون عربی

هزینه: 400 هزار تومان

ثبت سفارش قلیون عربی

قلیون اسپشیال

قلیون اسپشیال

هزینه: تماس بگیرید

ثبت سفارش قلیون اسپشیال

defult اگر می خواهید در میهمانی، جشن تولد و عروسی، تجربه ای متفاوت و یونیک (Unique) برای میهمانان خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هوکا بار است. هوکا بار با ایجاد بار قلیون به همراه بارمن (Barman) به شما کمک می کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای میهمانان قلیان دوستتان فراهم کنید. در صورت تصمیم به داشتن چنین سرویسی در جشنتان، با ما تماس بگیرید.همچنین، قبل از سفارش سرویس، در خصوص تعداد قلیان و بارمن با توجه به تعداد میهمانان، می توانید از ما مشاوره بگیرید.
توجه! توجه! توجه!
  • زمان استفاده از هر قلیان یک شب است.
  • قیمت هر سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) 100 هزار تومان است.
  •  قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما خواهد شد. قلیون های معمولی، عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.
  • اگر ساعت اضافه را در زمان سفارش اعلام فرمایید، برای ساعات اضافه مد نظر شما، تعداد سری اضافی قلیان به همراه توتون و ذغال اضافی محاسبه و تحویل می­گردد.
  • زمان ارسال قلیان از لحظه ثبت سفارش 45 دقیقه است.

نکات بهداشتی

قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه می­شوند.

بعد از هر بار مصرف توسط هر مشتری، شیشه، تنه و سری قلیون ها قبل از تحویل به مشتری بعدی، به صورت کامل شسته می­شوند.

قلیون آنلاین دهکده المپیک: در این مقاله قرار است راجب قلیون آنلاین دهکده المپیک صحبت شود. به گزارش فرارو، گرایش مردم ایران به کشیدن قلیان سالهاست بیشتر شده است و روزانه تعداد زیادی از مردم از آن مصرف می‌کنند. و این آمار روز به روز در حال افزایش است. شما به راحتی میتوانید قلیون آنلاین دهکده المپیک را در سرتاسر ایران تهیه و مصرف کنید. عده ای این امکانات را در منزل تهیه و استفاده میکنند که دردسرهای خود را به دنبال دارد، امروزه دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که بخواهد وقت خود را صرف آماده سازی آن در منزل کند. شما می‌توانید با استفاده از سفارش از سایت و اپلیکیشن معتبر به راحتی و بدون دردسر در زمان کوتاه با کیفتی عالی محصولات، ساعاتی خوش را در سفارش قلیون آنلاین کنار خانواده و دوستان سپری کنید. در ایران انواع ااین محصول با استفاده از تنباکوهای مرغوب دیده می‌شود، همچنین در دهه های اخیر تنباکو با طعم های میوه ای نیز به بازار عرضه می‌شود.

حوصلت سر رفته ؟ دلت یه قلیون اسپشیال با یه طعم خاص میخواد ؟ اینکه خیلی راحته !! دکمه سبز روی صفحه رو فشار بده تا سرویس قلیون آنلاین برات ارسال بشه.

قلیون آنلاین دهکده المپیک

سلامت نیوز: زالی گفت: نیاز کشور ما را تولید واکسن های داخلی رفع نمی کند و نیاز به واردات واکسن است. به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مقابله با ویروس کرونا استان تهران گفت: در طول دو هفته گذشته ای که پشت سر گذاشتیم تعداد مراجعین سرپایی در تهران۲۴.۴ درصد افزایش داشته و تهران در حال تجربه موج پنجم کرونا است. وی در ادامه گفت: تعداد کل مراجعین اعم از بیماران بستری شده و سرپایی ۲۰درصد افزایش داشته و تعداد بیماران بستری شده در بخش های عادی در طول دو هفته اخیر حدود ۱۴درصد افزایش داشته و تعداد کسانی که در بخش ویژه بستری شدند ۸.۸درصد و در هفته جاری حدود ۱۳.۵درصد میزان مرگ ومیر افزایش داشته است. زالی درباره اعمال محدودیت ها در تهران گفت: باتوجه به اعمال محدودیت ها در استان تهران با ابلاغیه ی استاندار تهران که در ظهر شنبه هفته جاری صورت گرفت همه عزیزان موظف به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند. وی افزود:نکته قابل توجه این است که با توجه به اینکه در تهران نسبت به هفته اخیر ۷۶درصد رعایت شیوه نامه های بهداشتی را داشتیم، اما سوال این است که ما چرا داریم پیک پنجم را تجربه می کنیم؟ طبیعتا تشکیل شکل های جدید ویروس میتواند پاسخی براین سوال باشد نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش آنلاین قلیون آنلاین نیاوران به این مطلب مراجعه نمایید .

برای دریافت خدمات آنلاین الو قلیون میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

وی افزود: مسئله اصلی ما در برابر کرونا، واکسیناسیون است و هرچه با تعلل بیشتر صورت بگیرد ما شاهد مرگ و میر بیشتر خواهیم بود و درصد ناچیز واکسیناسیون کنترل بیماری را نیز برای ما سخت کرده است. در کشورهای همسایه ما، مقدار واکسیناسیون به عدد قابل توجهی رسیده و ما در منطقه تنها مانده ایم و باید دغدغه اصلی ما تولید واکسن باشد. زالی در ادامه گفت: ما در همین سه هفته اخیر با واکسیناسیون رنج سنی بالای ۷۰ سال کاهش مرگ و میر قلیون آنلاین دهکده المپیک در این سن را داشتیم و به نظر من استراتژی ورود واکسن را داشته باشیم، چون که نیاز کشور ما را تولید واکسن های داخلی رفع نمی کند و نیاز به واردات واکسن است. من احساسم این است که همه ظرفیت های فراسازمانی کشور در تولید واکسن بسیج نشده است. وی افزود: مسئله واکسن گریزی سوش دلتا هم در ابن میان وجود دارد، قلیون آنلاین دهکده المپیک سوش دلتا واکسن گریز و مقاوم است و کسانی که دو دوز واکسن زده باشند نسبت به سوش دلتا مقاوم تر هستند .


به اشتراک بگذارید


دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

به مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا با ما تماس بگیرید