قلیون آنلاین قیطریه

خانه » قلیون » قلیون آنلاین قیطریه

شماره سفارش الو قلیون

شماره سفارش الو قلیون

قیمت الو قلیون

قلیون عربی

قلیون عربی

هزینه: 400 هزار تومان

ثبت سفارش قلیون عربی

قلیون اسپشیال

قلیون اسپشیال

هزینه: تماس بگیرید

ثبت سفارش قلیون اسپشیال

defult اگر می خواهید در میهمانی، جشن تولد و عروسی، تجربه ای متفاوت و یونیک (Unique) برای میهمانان خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هوکا بار است. هوکا بار با ایجاد بار قلیون به همراه بارمن (Barman) به شما کمک می کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای میهمانان قلیان دوستتان فراهم کنید. در صورت تصمیم به داشتن چنین سرویسی در جشنتان، با ما تماس بگیرید.همچنین، قبل از سفارش سرویس، در خصوص تعداد قلیان و بارمن با توجه به تعداد میهمانان، می توانید از ما مشاوره بگیرید.
توجه! توجه! توجه!
  • زمان استفاده از هر قلیان یک شب است.
  • قیمت هر سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) 100 هزار تومان است.
  •  قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما خواهد شد. قلیون های معمولی، عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.
  • اگر ساعت اضافه را در زمان سفارش اعلام فرمایید، برای ساعات اضافه مد نظر شما، تعداد سری اضافی قلیان به همراه توتون و ذغال اضافی محاسبه و تحویل می­گردد.
  • زمان ارسال قلیان از لحظه ثبت سفارش 45 دقیقه است.

نکات بهداشتی

قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه می­شوند.

بعد از هر بار مصرف توسط هر مشتری، شیشه، تنه و سری قلیون ها قبل از تحویل به مشتری بعدی، به صورت کامل شسته می­شوند.

قلیون آنلاین قیطریه: خیلی وقت ها پیش می آید که شما یک میهمانی خاصی دارید و میخواهید در زمان مناسب با صرف هزینه درست با بالاترین کیفیت به میهمانان خود سرویس دهید. در اینجاست که پای سرویس های آنلاین به میان می آید. یکی از این سرویس ها قلیون آنلاین قیطریه است. که شما به راحتی میتوانید به صورت آنلاین از تمامی خدمات آن استفاده کنید. شما تنها با یک تماس با شماره 09105084977 به راحتی میتوانید سرویس خود را ثبت. تا در کمترین زمان ممکن سرویس برای شما ارسال شود. قلیون آنلاین قیطریه به این دلیل اهمیت دارد که به شما این اطمینان را میدهد تا درسریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت موجود سرویس را برای شما ارسال نماید. تا شما عزیزان به راحتی از خدمات قلیون آنلاین آن بهره مند شوید. یکی دیگر از مزایای سفارش آنلاین قلیون آنلاین قیطریه کیفیت و تمیزی آن میباشد.

برای دریافت سفارش قلیون آنلاین در سریعترین زمان ممکن شما میتوانید با شماره 09105084977 تماس بگیرید تا سرویس برای شما سریعا ارسال شود.

قلیون آنلاین قیطریه

سلامت نیوز:برای گرم کردن غذایی که از یخچال بیرون آورده ایم، اجازه دهیم غذا کامل گرم شود و حرارت به کل غذا منتقل شود. به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا؛ گاهی قلیون آنلاین قیطریه به دلایل زیادی مثل مشغله کاری، فرصت کافی برای تهیه روزانه غذا وجود ندارد و به ناچار حجم زیادی غذا برای دو یا چند وعده تهیه می کنیم. در مواردی دیده شده که برخی افراد مقدار زیادی غذا برای چند وعده تهیه کرده و آن را فریز می کنند. غذای مانده یعنی غذایی که بعد از مصرف مقدار اضافی آن در یخچال نگهداری می شود، از نظر کیفیت و ارزش غذایی قابل مقایسه با غذایی که تازه و بعد از پخت مصرف می شود، نیست. مصرف غذای مانده ممکن است باعث ایجاد مسمومیت شود. در این زمینه توجه به رعایت نکات زیر ضرورت دارد: _ غذای پخته شده به هیچ وجه نباید بیشتر از دو ساعت بیرون از یخچال بماند، زیرا فرصتی برای رشد میکروارگانیسم ها فراهم می شود. _ نان یکی از خوراکی هایی است که توصیه می شود بعد از تهیه و سرد کردن، به سرعت فریز شود تا از بیات شدن آن جلوگیری شود. _ حتی اگر برای زمان کوتاهی می خواهیم غذا را در یخچال نگهداری کنیم، تاکید می شود آن را در ظرف های درب دار قرار قلیون آنلاین قیطریه دهیم تا احتمال آلودگی را به کمترین میزان برسانیم نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش آنلاین قلیون آنلاین یوسف‌آباد به این مطلب مراجعه نمایید .

برای دریافت خدمات آنلاین قلیون آنلاین میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

اگر غذا بیشتر از دو روز در یخچال باقی بماند، ممکن است در طعم و بوی آن تغییر محسوس نباشد، اما احتمال آلوده بودن آن بالاست که ممکن است بعد از مصرف باعث علائم گوارشی مثل اسهال، دل پیچه و حالت تهوع شود. _ برای گرم کردن غذایی که از یخچال بیرون آورده ایم، اجازه دهیم غذا کامل گرم شود و حرارت به کل غذا منتقل شود. _ از فریز کردن و منجمد کردن برنج خودداری کنید. _ گوشت خام را نباید بیشتر از دو روز در محفظه یخچال نگهداری کرد و باید آن را فریز کنیم. _ قبل از قرار دادن غذا در یخچال اجازه دهیم غذا از داغی بیفتد، سپس به سرعت آن را در یخچال قرار دهیم. _ مواد غذایی مثل ماهی و میگو فسادپذیری بیشتری دارند و باید در خرید و سپس نگهداری آنها در یخچال دقت بیشتری شود. غذاهای دریایی نباید بیشتر از یک یا دو روز در یخچال نگهداری شوند. _ غذایی که در ترکیباتش سس مایونز به کار رفته شده را نباید مدت زمان زیادی در یخچال نگهداری کرد. به طور کلی لازم است به خاطر داشته باشیم هرگروه از مواد غذایی شرایط نگهداری خاص خود را دارد و در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد.


به اشتراک بگذارید


دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

به مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا با ما تماس بگیرید