قلیون آنلاین منصور آباد

خانه » قلیون » قلیون آنلاین منصور آباد

شماره سفارش الو قلیون

شماره سفارش الو قلیون

قیمت الو قلیون

قلیون عربی

قلیون عربی

هزینه: 400 هزار تومان

ثبت سفارش قلیون عربی

قلیون اسپشیال

قلیون اسپشیال

هزینه: تماس بگیرید

ثبت سفارش قلیون اسپشیال

defult اگر می خواهید در میهمانی، جشن تولد و عروسی، تجربه ای متفاوت و یونیک (Unique) برای میهمانان خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هوکا بار است. هوکا بار با ایجاد بار قلیون به همراه بارمن (Barman) به شما کمک می کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای میهمانان قلیان دوستتان فراهم کنید. در صورت تصمیم به داشتن چنین سرویسی در جشنتان، با ما تماس بگیرید.همچنین، قبل از سفارش سرویس، در خصوص تعداد قلیان و بارمن با توجه به تعداد میهمانان، می توانید از ما مشاوره بگیرید.
توجه! توجه! توجه!
  • زمان استفاده از هر قلیان یک شب است.
  • قیمت هر سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) 100 هزار تومان است.
  •  قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما خواهد شد. قلیون های معمولی، عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.
  • اگر ساعت اضافه را در زمان سفارش اعلام فرمایید، برای ساعات اضافه مد نظر شما، تعداد سری اضافی قلیان به همراه توتون و ذغال اضافی محاسبه و تحویل می­گردد.
  • زمان ارسال قلیان از لحظه ثبت سفارش 45 دقیقه است.

نکات بهداشتی

قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه می­شوند.

بعد از هر بار مصرف توسط هر مشتری، شیشه، تنه و سری قلیون ها قبل از تحویل به مشتری بعدی، به صورت کامل شسته می­شوند.

قلیون آنلاین منصور آباد: یکی از محبوب ترین تفریحاتی که در حال حاظر در بسیاری از مهمانی ها مورد استفاده قرار میگیرد قلیون آنلاین منصور آباد می باشد. که بسیار باب شده و فرقی نمیکند که در چه مکانی به آن نیاز دارید. شما به راحتی میتوانید با یک تماس از مزیت های سرویس دهی آن استفاده نمایید. قلیون آنلاین منصور آباد ویژگی های خاص خود را دارد. برخی از این ویژه گی ها عبارت اند از: موارد استفاده در این سرویس ها به صورت یک بار مصرف بوده و پس از هر بار استفاده در سرویس جدید به شما شلنگ های یک بار مصرف ارائه میگردد. شما به آسانی میتوانید هر طعمی را که میخواهید برای سرویس خود انتخاب کنید. تنه های استفاده شده در این سرویس ها به صورت شکیل و زیبا و از تنه های برنجی عربی بوده که به میهمانی شما زیبایی خاصی را می بخشد. این نوع سرویس به دلیل آنلاین بودن آن، خدمات ارائه شده در آن سرعت بالایی نسبت به سایر سرویس های قدیمی دارد.

برای سفارش آنلاین قلیون آنلاین یک قلیون خوب، به راحتی میتونی با ما تماس بگیرید تا یه سرویس عربی با بهترین کیفیت و به صورت ارسال سریع برات ارسال بشه تا لذت ببری ازش.

قلیون آنلاین منصور آباد

سلامت نیوز: مردی كه با معرفی خود به عنوان پزشك معروف تهرانی، با انجام عمل های جراحی زیبایی، باعث آسیب جسمی به ۶۰ بیمار شده بود، دستگیر شد. متهم همچنین به بهانه فروش حواله خودرو و دلار دولتی، كلاهبرداری كرده بود. به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم، اوایل خرداد امسال زن میانسالی به پایگاه یكم پلیس آگاهی تهران رفت و از مرد پزشكی به اتهام كلاهبرداری و آسیب بدنی به او و دو خواهرزاده اش شكایت كرد. شاكی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: در آرایشگاه اقدام به پاكسازی پوست مشتریان می كردم. دوستم مرا با این پزشك كه كلینیك وی در مرزداران تهران بود، آشنا كرد. می گفت مدرك ارولوژی و لاپروسكوپی از ایتالیا و آمریكا گرفته و در زمینه جراحی پوست، زیبایی و ترمیم آن فعالیت دارد. وسایل و تجهیزات پزشكی در كلینیك داشت و نام او در فهرست پزشكان معروف بود. مرد پزشك وقتی فهمید خواهرم سنگ كلیه دارد، كارهای بستری او را در بیمارستان انجام داد كه اعتمادم به او بیشتر قلیون آنلاین منصور آباد شد. او با خودروی بنز ای ۵۰۰ و خودروی سانتافه به كلینیك در رفت و آمد بود. حتی مرا دعوت به كار كرد كه ساعت كاری آنجا با من هماهنگ نبود و قبول نكردم. وی افزود: مرد پزشك دلار دولتی می فروخت و مدعی بود پدرش می تواند سهمیه خودرو داخلی برای مان بگیرد. ۷۸ میلیون تومان بابت خرید دلار دادم و خواهرزاده ام بابت خرید پژو۲۰۶، ۱۴۰ میلیون تومان پرداخت. دلارها را نخرید و پولم را پس گرفتم و به خواهرزاده ام وعده امروز و فردا می داد. برای درمان ابروی شكسته ام، عمل جراحی چهار ساعته را انجام داد که بعد قلیون آنلاین منصور آباد از مرخص شدن حالم بد شد و چهره ام به هم ریخت. او می گفت طبیعی است و باید مدتی بعد دوباره عمل كنم. دو پسر خواهرم كه ۱۹ و ۲۸ ساله بودند نیز ناهنجاری ظاهری گوش داشتند، برای ویزیت نزد او رفتند. پزشك هردو را جراحی كرد و ۳۰ میلیون تومان پول گرفت، اما گوش های شان دچار نقص شد و افسردگی گرفتند. او مدعی بود باید چند جراحی دیگر انجام دهند كه همین باعث شد از او شكایت كنیم. در ادامه تحقیقات افراد دیگری اعم از زن و مرد با حضور در پایگاه یكم پلیس آگاهی تهران از این متهم شكایت كردند نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش آنلاین قلیون آنلاین ولیعصر به این مطلب مراجعه نمایید .

برای دریافت خدمات آنلاین الو قلیون میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

برخی به بهانه خرید دلار و خودرو گرفتار این پزشك شده و سرشان كلاه رفته بود. برخی هم برای جراحی پوست، زیبایی، كاشت مو، جراحی پلاستیک بینی و گوش، ابرو و تزریق ژل به كلینیك او در مرزداران رفته بودند که بعد از اقدامات درمانی، دچار آسیب و نقص های بدنی شده بودند. این در حالی بود که به طور ناگهانی كلینیك بسته و پزشك و دستیارانش ناپدید شده بودند. پلیس درباره پزشك جراح تحقیق كرد و پی برد که او پزشك واقعی نبوده، قلیون آنلاین منصور آباد هویت یك پزشك معروف جراحی پوست و زیبایی را جعل كرده و جراحی های غیراصولی را انجام داده است. چند روز پیش مرد پزشك ویكی از دستیارانش وقتی برای جراحی یک بیمار به کلینیک بازمی گشتند، شناسایی و بازداشت شدند. در بازرسی از مخفیگاه او یك قبضه سلاح و هشت تیر، مهرهای نظام پزشكی و سازمان های مختلف و ۹۴ عدد انواع مهر افراد، سازمان ها و نهادهای مختلف از جمله دانشگاه شهید بهشتی و قوه قضاییه كشف شد. متهمان اظهارات ضد و نقیضی را مطرح كردند. بررسی سوابق كیفری پزشك قلابی نشان می داد او سه بار سابقه كیفری و جعل داشته است. آخرین بار هم به سه سال حبس محكوم شده، اما در زمان اجرا ناپدید شده بود. سرانجام پزشك قلابی سكوتش را شكست و گفت: دكترای مدیریت دارم و برای كسب پول بیشتر با جعل هویت یك پزشك معروف ایرانی كه در تهران مطب داشت، از سال گذشته از مردم به بهانه فروش دلار و خودرو كلاهبرداری كردم. از سوی دیگر جراحی بدون تخصص، باعث شد به ۶۰ بیمار آسیب وارد كنم. ابتدا جراحی ها را در خانه ام و بعد در كلینیك انجام می دادم و بابت آن پنج تا ۳۰ میلیون می گرفتم. سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره به جام گفت: با اعتراف این پزشك قلابی به جرایمش و همكاری دستیارش با او، تحقیقات برای دستگیری دیگر همدستان وی ادامه دارد. افرادی كه در دام این پزشك قلابی قرار گرفته اند می توانند با حضور در پایگاه یكم پلیس آگاهی تهران از او شكایت و پرونده های شان را پیگیری كنند. از مردم می خواهیم كه هنگام جراحی به پزشكان و كلینیك های قلیون آنلاین منصور آباد مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه كنند تا چنین مشكلاتی برای شان رخ ندهد.


به اشتراک بگذارید


دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

به مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا با ما تماس بگیرید