قلیون آنلاین کامرانیه

خانه » قلیون » قلیون آنلاین کامرانیه

شماره سفارش الو قلیون

شماره سفارش الو قلیون

قیمت الو قلیون

قلیون عربی

قلیون عربی

هزینه: 400 هزار تومان

ثبت سفارش قلیون عربی

قلیون اسپشیال

قلیون اسپشیال

هزینه: تماس بگیرید

ثبت سفارش قلیون اسپشیال

defult اگر می خواهید در میهمانی، جشن تولد و عروسی، تجربه ای متفاوت و یونیک (Unique) برای میهمانان خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هوکا بار است. هوکا بار با ایجاد بار قلیون به همراه بارمن (Barman) به شما کمک می کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای میهمانان قلیان دوستتان فراهم کنید. در صورت تصمیم به داشتن چنین سرویسی در جشنتان، با ما تماس بگیرید.همچنین، قبل از سفارش سرویس، در خصوص تعداد قلیان و بارمن با توجه به تعداد میهمانان، می توانید از ما مشاوره بگیرید.
توجه! توجه! توجه!
  • زمان استفاده از هر قلیان یک شب است.
  • قیمت هر سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) 100 هزار تومان است.
  •  قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما خواهد شد. قلیون های معمولی، عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.
  • اگر ساعت اضافه را در زمان سفارش اعلام فرمایید، برای ساعات اضافه مد نظر شما، تعداد سری اضافی قلیان به همراه توتون و ذغال اضافی محاسبه و تحویل می­گردد.
  • زمان ارسال قلیان از لحظه ثبت سفارش 45 دقیقه است.

نکات بهداشتی

قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه می­شوند.

بعد از هر بار مصرف توسط هر مشتری، شیشه، تنه و سری قلیون ها قبل از تحویل به مشتری بعدی، به صورت کامل شسته می­شوند.

قلیون آنلاین کامرانیه: در قدیم هنگامی که شما در بیرون از مزل خود و یا حتی در خانه خود بودید و یا نیاز به سرویس قلیان داشتید باید به سفره خانه ها مراجعه میکردید تا بتوانید از لذت استفاده از آن بهره مند شوید. که ناگفته نماند، بدی ها و خوبی های خاص خود را داشت. یکی از بدی های استفاده از سرویس های قدیمی استفاد افراد بالا از یک تنه بود و شما نمیتوانستید از طعم های مختلف بر روی سرویس خود نیز استفاده کنید. اما برا ارائه سرویس آنلاین قلیون آنلاین کامرانیه شما به راحتی میتوانید در هر کجای تهران بزرگ از سرویس های آن بهره مند شوید. در سرویس های قلیون آنلاین کامرانیه ارائه شده توسط این مجموعه تمامی شلنگ ها به صورت یک بار مصرف بوده و بعد از هر استفاده تمامی تنه ها شسته شده و ضدعفونی میگردد. تا به شما این اطمینان را دهد که دریافت قلیون آنلاین از محصول مناسبی استفاده میکنید.

حوصلت سر رفته ؟ دلت یه قلیون اسپشیال با یه طعم خاص میخواد ؟ اینکه خیلی راحته !! دکمه سبز روی صفحه رو فشار بده تا سرویس قلیون آنلاین برات ارسال بشه.

قلیون آنلاین کامرانیه

سلامت نیوز:کارشناس اداره سلامت وزارت بهداشت بر لزوم استفاده از دستکش و ماسک در هنگام مراقبت از نوزادان، تاکید کرد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرضیه بخشنده، کارشناس اداره سلامت وزارت بهداشت با اشاره به موارد مراقبت از نوزاد کرونایی اظهار کرد: در حال حاضر مراقبت از نوزاد تازه متولد شده حتی در خانواده ای که اعضا، مبتلا به کرونا نبوده اند، الزامی است. مطابق دستورالعمل های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، مادر یا فرد مراقب نوزاد در منزل باید اصول بهداشت فردی و پیشگیرانه را قبل و بعد از هرگونه مراقبت و تماس با نوزاد رعایت کند. او ادامه داد: افراد و نزدیکان نوزاد باید دستان خود را حداقل به مدت ۲۰ ثانیه با آب و صابون بشویند و با مایع ضدعفونی کننده پایه الکل حداقل ۷۰درصد استریلیزه کرده و از ماسک و دستکش یکبار مصرف استفاده کنند. بعد از انجام مراقبت ها ماسک و دستکش با رعایت اصول بهداشتی دور انداخته شوند و مجدداً دستها به مدت ۲۰ ثانیه با آب و صابون شسته شود. بخشنده بیان کرد: افرادی که غیر از مادر، مراقبت نوزاد را به عهده می گیرند نباید در گروه افراد در معرض خطر مانند دیابت باشند. باید تماس پوستی با نوزاد را به حداقل برسانند و از در آغوش کشیدن و بوسیدن نوزاد خودداری کنند. او تاکید کرد: قلیون آنلاین کامرانیه از بردن نوزاد در مهمانی ها و مراکز شلوغ به جز موارد ضروری مانند واکسیناسیون خودداری کنید؛ در صورت مراجعه جهت دریافت خدمات ضروری، رعایت فاصله گذاری اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد. بخشنده ادامه داد: برای تغذیه شیرخوار، در صورتی که نیاز است از شیر دوشیده و جمع آوری شده مادر با رعایت اصول بهداشتی استفاده شود نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش آنلاین قلیون آنلاین جردن به این مطلب مراجعه نمایید .

برای دریافت خدمات آنلاین قلیون آنلاین میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

در صورت استفاده از شیردوش دستی یا برقی، باید دست ها و قسمت پمپ تخلیه سازی شیر را بشویید. این کارشناس قلیون آنلاین کامرانیه اداره سلامت بیان کرد: در صورتی که نوزاد از شیر خشک استفاده می کند، رعایت اصول بهداشتی در زمان شستشوی ظرف شیر و تهیه شیر خشک ضروری است. آزمایش غربالگری در زمان همه گیری کرونا انجام می شود او افزود: آزمایش های غربالگری در زمان همه گیری کرونا در زمان مقرر و در نوزادان نارس طبق برنامه کشوری در چهار نوبت با رعایت اقدامات احتیاطی قلیون آنلاین کامرانیه انجام می شود. بخشنده با اشاره به اینکه اگر افراد مشکوک به بیماری کرونا در بین اعضای خانواده نوزاد بودند باید مراقبت بیشتری از نوزاد انجام شود، بیان کرد: در صورت امکان در منزل یک اتاق جداگانه برای نوزاد اختصاص یابد و در صورت در دسترس نبودن اتاق جداگانه، باید حداقل ۲ متر از فرد مبتلا یا مشکوک به ابتلا فاصله داشته باشید. او ادامه داد: قلیون آنلاین کامرانیه اگر فرد مشکوک به کرونا، مادر نوزاد باشد، می تواند با رعایت الزامات قرنطینه خانگی در کنار نوزاد بماند. همچنین تغذیه شیرخوار از پستان مادر به شرط رعایت اصول بهداشتی شست و شوی دست و استفاده از ماسک منعی ندارد. این کارشناس اداره سلامت تصریح کرد: مطابق دستورالعمل های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا مادر یا فرد مراقب نوزاد در منزل، قبل و بعد از هر گونه تماس با تغذیه نوزاد، تعویض پوشک و… دستان خود را با آب و صابون مایع حداقل به مدت ۲۰ ثانیه بشویید.


به اشتراک بگذارید


دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

به مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا با ما تماس بگیرید