قلیون آنلاین شهرک پرند

خانه » قلیون » قلیون آنلاین شهرک پرند

شماره سفارش الو قلیون

شماره سفارش الو قلیون

قیمت الو قلیون

قلیون عربی

قلیون عربی

هزینه: 400 هزار تومان

ثبت سفارش قلیون عربی

قلیون اسپشیال

قلیون اسپشیال

هزینه: تماس بگیرید

ثبت سفارش قلیون اسپشیال

defult اگر می خواهید در میهمانی، جشن تولد و عروسی، تجربه ای متفاوت و یونیک (Unique) برای میهمانان خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هوکا بار است. هوکا بار با ایجاد بار قلیون به همراه بارمن (Barman) به شما کمک می کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای میهمانان قلیان دوستتان فراهم کنید. در صورت تصمیم به داشتن چنین سرویسی در جشنتان، با ما تماس بگیرید.همچنین، قبل از سفارش سرویس، در خصوص تعداد قلیان و بارمن با توجه به تعداد میهمانان، می توانید از ما مشاوره بگیرید.
توجه! توجه! توجه!
  • زمان استفاده از هر قلیان یک شب است.
  • قیمت هر سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) 100 هزار تومان است.
  •  قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما خواهد شد. قلیون های معمولی، عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.
  • اگر ساعت اضافه را در زمان سفارش اعلام فرمایید، برای ساعات اضافه مد نظر شما، تعداد سری اضافی قلیان به همراه توتون و ذغال اضافی محاسبه و تحویل می­گردد.
  • زمان ارسال قلیان از لحظه ثبت سفارش 45 دقیقه است.

نکات بهداشتی

قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه می­شوند.

بعد از هر بار مصرف توسط هر مشتری، شیشه، تنه و سری قلیون ها قبل از تحویل به مشتری بعدی، به صورت کامل شسته می­شوند.

قلیون آنلاین شهرک پرند: یکی از محبوب ترین تفریحاتی که در حال حاظر در بسیاری از مهمانی ها مورد استفاده قرار میگیرد قلیون آنلاین شهرک پرند می باشد. که بسیار باب شده و فرقی نمیکند که در چه مکانی به آن نیاز دارید. شما به راحتی میتوانید با یک تماس از مزیت های سرویس دهی آن استفاده نمایید. قلیون آنلاین شهرک پرند ویژگی های خاص خود را دارد. برخی از این ویژه گی ها عبارت اند از: موارد استفاده در این سرویس ها به صورت یک بار مصرف بوده و پس از هر بار استفاده در سرویس جدید به شما شلنگ های یک بار مصرف ارائه میگردد. شما به آسانی میتوانید هر طعمی را که میخواهید برای سرویس خود انتخاب کنید. تنه های استفاده شده در این سرویس ها به صورت شکیل و زیبا و از تنه های برنجی عربی بوده که به میهمانی شما زیبایی خاصی را می بخشد. این نوع سرویس به دلیل آنلاین بودن آن، خدمات ارائه شده در آن سرعت بالایی نسبت به سایر سرویس های قلیون آنلاین قدیمی دارد.

شما عزیزانی که نیاز به سرویس قلیون آنلاین درب منزل خود دارید به راحتی میتونید در سریعترین زمان ممکن با تماس با شماره 09105084977 از سرویس های آنلاین ما بهره مند شوید.

قلیون آنلاین شهرک پرند

سلامت نیوز:۱۰۹۰مرکز مثبت زندگی به پایگاه غربالگری اختلالات بینایی مجهز شده اند که با رعایت پروتکلهای بهداشتی و مطابق با دستورالعمل جامع پیشگیری از تنبلی چشم در این زمینه فعالیت می کنند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ، فاطمه رضوان مدنی رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر گفت:برنامه کشوری پیشگیری ازتنبلی چشم در کودکان ۳ تا ۶ سال با هدف ارتقای سطح بینایی وکاهش شیوع و بروز آمبلیوپی و سایر اختلالات بینایی در کودکان ۶ – ۳ ساله در سراسر کشور، افزایش میزان دسترسی کودکان به خدمات قلیون آنلاین شهرک پرند غربالگری بینایی به ویژه در مناطق محروم و صعب العبور و افزایش میزان آگاهی آحاد جامعه از بیماریهای چشمی و راههای پیشگیری از آن هر ساله در سراسر کشور اجرا می شود. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بهزیستی،وی با اشاره به سابقه ۲۵ ساله این برنامه گفت: برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم کودکان ۳ تا ۶ قلیون آنلاین شهرک پرند سال از سال ۱۳۷۵ توسط سازمان بهزیستی انجام می شود و با توجه به راه اندازی۲۵۲۷مرکز مثبت زندگی تحت نظارت سازمان بهزیستی در سراسر کشور، تا کنون ۱۰۹۰مرکز مثبت زندگی به پایگاه غربالگری اختلالات بینایی مجهز شده اند که با رعایت پروتکل های بهداشتی و مطابق با دستورالعمل جامع پیشگیری از تنبلی چشم به عنوان دستور العمل مرجع در این زمینه فعالیت می کنند نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش آنلاین قلیون آنلاین نصرت به این مطلب مراجعه نمایید .

برای دریافت خدمات آنلاین قلیون آنلاین میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

وی افزود:همچنین این مراکز با تاکید بر آموزش غربالگران، اخذگواهی و فراهم نمودن تجهیزات جهت اجرای برنامه شامل E چارت لامپی، دستگاه غربالگری عیوب انکساری (در موارد خاص) ودرنظر گرفتن شرایط استاندارد اتاق غربال آماده ارائه خدمات هستند. رضوان مدنی گفت: با توجه به اینکه پراکندگی جغرافیایی مراکز مثبت زندگی به گونه ای در نظر گرفته شده که در هر محله یک مرکز وجود داشته باشد، دسترسی خانواده ها به خدمات غربالگری اختلالات بینایی در کنار سایر خدمات بهزیستی تسهیل شده است.


به اشتراک بگذارید


دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

به مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا با ما تماس بگیرید