الو قلیون تهرانسر

خانه » قلیون » الو قلیون تهرانسر

شماره سفارش الو قلیون

شماره سفارش الو قلیون

قیمت الو قلیون

قلیون عربی

قلیون عربی

هزینه: 400 هزار تومان

ثبت سفارش قلیون عربی

قلیون اسپشیال

قلیون اسپشیال

هزینه: تماس بگیرید

ثبت سفارش قلیون اسپشیال

defultاگر می خواهید در میهمانی، جشن تولد و عروسی، تجربه ای متفاوت و یونیک (Unique) برای میهمانان خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هوکا بار است. هوکا بار با ایجاد بار قلیون به همراه بارمن (Barman) به شما کمک می کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای میهمانان قلیان دوستتان فراهم کنید. در صورت تصمیم به داشتن چنین سرویسی در جشنتان، با ما تماس بگیرید.همچنین، قبل از سفارش سرویس، در خصوص تعداد قلیان و بارمن با توجه به تعداد میهمانان، می توانید از ما مشاوره بگیرید.
توجه! توجه! توجه!
  • زمان استفاده از هر قلیان یک شب است.
  • قیمت هر سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) 100 هزار تومان است.
  •  قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما خواهد شد. قلیون های معمولی، عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.
  • اگر ساعت اضافه را در زمان سفارش اعلام فرمایید، برای ساعات اضافه مد نظر شما، تعداد سری اضافی قلیان به همراه توتون و ذغال اضافی محاسبه و تحویل می­گردد.
  • زمان ارسال قلیان از لحظه ثبت سفارش 45 دقیقه است.

نکات بهداشتی

قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه می­شوند.

بعد از هر بار مصرف توسط هر مشتری، شیشه، تنه و سری قلیون ها قبل از تحویل به مشتری بعدی، به صورت کامل شسته می­شوند.

الو قلیون تهرانسر: خیلی وقت ها پیش می آید که شما یک میهمانی خاصی دارید و میخواهید در زمان مناسب با صرف هزینه درست با بالاترین کیفیت به میهمانان خود سرویس دهید. در اینجاست که پای سرویس های آنلاین به میان می آید. یکی از این سرویس ها الو قلیون تهرانسر است. که شما به راحتی میتوانید به صورت آنلاین از تمامی خدمات آن استفاده کنید. شما تنها با یک تماس با شماره 09105084977 به راحتی میتوانید سرویس خود را ثبت. تا در کمترین زمان ممکن سرویس برای شما ارسال شود. الو قلیون تهرانسر به این دلیل اهمیت دارد که به شما این اطمینان را میدهد تا درسریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت موجود سرویس را برای شما ارسال نماید. تا شما عزیزان به راحتی از خدمات آن بهره مند شوید. یکی دیگر از مزایای سفارش آنلاین الو قلیون تهرانسر کیفیت و تمیزی آن الو قلیون میباشد.

توی مهمونی هستی ؟ و یا مهمون خیلی خاصس داری و نیاز به سروریس داری ؟ خیلی راحت با این شماره تماس بگیر! سرویس برات میاد.

الو قلیون تهرانسر

سلامت نیوز:بعضی مواد غذایی هستند که ممکن است تصور کنید مضر و ناسالم اند اما در واقع برایتان مفید باشند. و برنج سفید، پاستا و آجیل هم بعضی از آن ها هستند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا؛ به گفته کارشناسان تغذیه، اشتباهی که افراد اغلب مرتکب می شوند این است که از بعضی مواد غذایی هیولایی می سازند که کارش نابودی سلامتی ما است، در حالی که حقیقت آن است که شما می توانید تقریباً همه چیز بخورید، البته به شرط آنکه تعادل را رعایت کنید. در ادامه از مواد غذایی ای خواهیم گفت که برخلاف تصور رایج مضر نیستند. ۱- آجیل بسیاری از کسانی که الو قلیون تهرانسر رژیم می گیرند مصرف آجیل را به خاطر میزان کالری اش کنار می گذارند. با این حال، مغزها و دانه های خوراکی شاید کالری و چربی زیادی داشته باشند اما این چربی از نوع مفید است. آجیل الو قلیون تهرانسر مملوء از ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هم هست و اندکی از آن هم کفایت می کند – یعنی یک مشت آجیل بیشتر اوقات می تواند شما را از میان وعده ی عصرگاهی تا وقت شام سیر نگه دارد. برنج سفید یکی دیگر الو قلیون تهرانسر از مواد غذایی است که اغلب در لیست ممنوعه ی کسانی قرار می گیرد که رژیم می گیرند. اما بی دلیل نیست که این ماده غذایی جزء اصلی بسیاری از غذاها و فرهنگ ها است. برنج سفید یکی از منابع خوب انرژی و کبروهیدرات به شمار می رود نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش آنلاین قلیون آنلاین فرشته به این مطلب مراجعه نمایید .

برای دریافت خدمات آنلاین الو قلیون میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

استفاده از کربوهیدرات در وعده های غذایی خود احتمالش را کمتر می کند که بعداً سراغ شیرینی جات بروید. ۳- تخم مرغ گرچه حرف و حدیث درباره ی تخم مرغ زیاد است اما در مفید بودن آن شکی نیست. تخم مرغ مملوء از پروتئین است و زرده الو قلیون تهرانسر ی آن سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی است که به جذب پروتئین درون سفیده ی آن کمک می کنند. تخم مرغ را به طور کامل بخورید تا نهایت استفاده را از فواید آن ببرید. ۴- پاستا پاستا جزء اصلی رژیم مدیترانه ای است که مرتباً از آن به عنوان یکی از سالم ترین رژیم های غذایی دنیا یاد می شود. پاستا هم از منابع خوب کربوهیدرات به شمار می رود. اگر پاستا را کامل نپزید تا هنگام خوردن کمی سفت باشد، برای باکتری های دستگاه گوارش تان هم بهتر است. ۵- غلات غلات در سال های اخیر شهرت بدی پیدا کرده اند و برخی آن ها را از رژیم غذایی خود حذف می کنند. این امر اما سنخیتی با تغذیه سالم ندارد چون غلات در واقع برای ما مفید هستند. غلات منبع خوبی از فیبر و کربوهیدرات و نوعی ماده غذایی کامل، مملوء از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف هستند. مواد غذایی کامل (Whole Foods) مواد غذایی گیاهی هستند که فرآوری یا تصفیه نشده اند یا کمترین فرآوری یا تصفیه را داشته اند و عاری از مواد افزودنی و دیگر مواد غیر طبیعی هستند.


به اشتراک بگذارید


دیدگاه ها: (0)

    دیدگاهتان را بنویسید

    به مطلب امتیاز دهید*

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین حالا با ما تماس بگیرید