قلیون آنلاین فرشته

خانه » قلیون » قلیون آنلاین فرشته

شماره سفارش الو قلیون

شماره سفارش الو قلیون

قیمت الو قلیون

قلیون عربی

قلیون عربی

هزینه: 400 هزار تومان

ثبت سفارش قلیون عربی

قلیون اسپشیال

قلیون اسپشیال

هزینه: تماس بگیرید

ثبت سفارش قلیون اسپشیال

defult اگر می خواهید در میهمانی، جشن تولد و عروسی، تجربه ای متفاوت و یونیک (Unique) برای میهمانان خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هوکا بار است. هوکا بار با ایجاد بار قلیون به همراه بارمن (Barman) به شما کمک می کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای میهمانان قلیان دوستتان فراهم کنید. در صورت تصمیم به داشتن چنین سرویسی در جشنتان، با ما تماس بگیرید.همچنین، قبل از سفارش سرویس، در خصوص تعداد قلیان و بارمن با توجه به تعداد میهمانان، می توانید از ما مشاوره بگیرید.
توجه! توجه! توجه!
  • زمان استفاده از هر قلیان یک شب است.
  • قیمت هر سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) 100 هزار تومان است.
  •  قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما خواهد شد. قلیون های معمولی، عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.
  • اگر ساعت اضافه را در زمان سفارش اعلام فرمایید، برای ساعات اضافه مد نظر شما، تعداد سری اضافی قلیان به همراه توتون و ذغال اضافی محاسبه و تحویل می­گردد.
  • زمان ارسال قلیان از لحظه ثبت سفارش 45 دقیقه است.

نکات بهداشتی

قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه می­شوند.

بعد از هر بار مصرف توسط هر مشتری، شیشه، تنه و سری قلیون ها قبل از تحویل به مشتری بعدی، به صورت کامل شسته می­شوند.

قلیون آنلاین فرشته: خیلی وقت ها پیش می آید که شما یک میهمانی خاصی دارید و میخواهید در زمان مناسب با صرف هزینه درست با بالاترین کیفیت به میهمانان خود سرویس دهید. در اینجاست که پای سرویس های آنلاین به میان می آید. یکی از این سرویس ها قلیون آنلاین فرشته است. که شما به راحتی میتوانید به صورت آنلاین از تمامی خدمات آن استفاده کنید. شما تنها با یک تماس با شماره 09105084977 به راحتی میتوانید سرویس خود را ثبت. تا در کمترین زمان ممکن سرویس برای شما ارسال شود. قلیون آنلاین فرشته به این دلیل اهمیت دارد که به شما این اطمینان را میدهد تا درسریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت موجود سرویس را برای شما ارسال نماید. تا سرویس قلیون آنلاین شما عزیزان به راحتی از خدمات آن بهره مند شوید. یکی دیگر از مزایای سفارش آنلاین قلیون آنلاین فرشته کیفیت و تمیزی آن میباشد.

حوصلت سر رفته ؟ دلت یه قلیون اسپشیال با یه طعم خاص میخواد ؟ اینکه خیلی راحته !! دکمه سبز روی صفحه رو فشار بده تا سرویس برات ارسال بشه.

قلیون آنلاین فرشته

سلامت نیوز:استاندار تهران با بیان اینکه هر تجمع بالای ۱۵ نفر که در استان تهران صورت بگیرد غیر قانونی است و به شدت برخورد می کنیم، گفت: هر دستگاه اجرایی که مصوبه ۷۰ درصدی دورکاری کارکنان را رعایت نکند، نقض قانون کرده است. به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران اظهار داشت: تمام دستگاه های اجرایی و اصناف مکلف هستند که مصوبه ستاد ملی را در وضعیت قرمز کرونایی در استان تهران اجرا کنند. وی افزود: هر دستگاه اجرایی که مصوبه ۷۰ درصدی قلیون آنلاین فرشته دورکاری کارکنان را رعایت نکند، نقض قانون کرده؛ چراکه سلامت مردم و کارمندان در اولویت است. استاندار تهران عنوان کرد:رستوران ها محل شیوع بیماری هستند و در زمانی که شاهد شیوع ویروس جهش یافته هندی دلتا هستیم؛ فعالیت این مراکز باید متوقف شود و هر تجمع بالای ۱۵ نفر در استان صورت بگیرد غیر قانونی است و به شدت برخورد می کنیم نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش آنلاین الو قلیون تهرانپارس به این مطلب مراجعه نمایید .

برای دریافت خدمات آنلاین قلیون آنلاین میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

بندپی گفت:هیچ قلیون آنلاین فرشته عقل و منطقی قبول نمی کند که مدیریت کرونا در استان ضعیف است؛چرا که آمارهای رعایت پروتکل های بهداشتی تهران چیز دیگری می گوید. استاندار تهران با بیان اینکه مراکز تجمیعی تزریق واکسن از ۷۷ مرکز به ۷۹ مرکز در استان تهران افزایش پیدا کرده است، افزود: تامین برق بیمارستان ها و مراکز درمانی و مراکز تزریق واکسن در شرایط کنونی حائز اهمیت است. وی ادامه داد:مراکز تجمیعی تزریق واکسن از ۷۷ مرکز به ۷۹ مرکز در استان تهران افزایش پیدا کرده و باید سهمیه استان تهران نیز متناسب با جمعیت این استان افزایش پیدا کند. استاندار تهران در مورد اطلاع شهروندان از وضعیت تخت های خالی، تاکید کرد: شهروندان تهرانی حتما با تماس با سامانه ۶۰۷۰ از راهنمایی های کارشناسان این حوزه بهره بگیرند.


به اشتراک بگذارید


دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

به مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا با ما تماس بگیرید