الو قلیون شهرک امید

خانه » قلیون » الو قلیون شهرک امید

شماره سفارش الو قلیون

شماره سفارش الو قلیون

قیمت الو قلیون

قلیون عربی

قلیون عربی

هزینه: 400 هزار تومان

ثبت سفارش قلیون عربی

قلیون اسپشیال

قلیون اسپشیال

هزینه: تماس بگیرید

ثبت سفارش قلیون اسپشیال

defult اگر می خواهید در میهمانی، جشن تولد و عروسی، تجربه ای متفاوت و یونیک (Unique) برای میهمانان خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هوکا بار است. هوکا بار با ایجاد بار قلیون به همراه بارمن (Barman) به شما کمک می کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای میهمانان قلیان دوستتان فراهم کنید. در صورت تصمیم به داشتن چنین سرویسی در جشنتان، با ما تماس بگیرید.همچنین، قبل از سفارش سرویس، در خصوص تعداد قلیان و بارمن با توجه به تعداد میهمانان، می توانید از ما مشاوره بگیرید.
توجه! توجه! توجه!
  • زمان استفاده از هر قلیان یک شب است.
  • قیمت هر سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) 100 هزار تومان است.
  •  قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما خواهد شد. قلیون های معمولی، عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.
  • اگر ساعت اضافه را در زمان سفارش اعلام فرمایید، برای ساعات اضافه مد نظر شما، تعداد سری اضافی قلیان به همراه توتون و ذغال اضافی محاسبه و تحویل می­گردد.
  • زمان ارسال قلیان از لحظه ثبت سفارش 45 دقیقه است.

نکات بهداشتی

قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه می­شوند.

بعد از هر بار مصرف توسط هر مشتری، شیشه، تنه و سری قلیون ها قبل از تحویل به مشتری بعدی، به صورت کامل شسته می­شوند.

الو قلیون شهرک امید: خیلی وقت ها پیش می آید که شما یک میهمانی خاصی دارید و میخواهید در زمان مناسب با صرف هزینه درست با بالاترین کیفیت به میهمانان خود سرویس دهید. در اینجاست که پای سرویس های آنلاین به میان می آید. یکی از این سرویس ها الو قلیون شهرک امید است. که شما به راحتی میتوانید به صورت آنلاین از تمامی خدمات آن استفاده کنید. شما تنها با یک تماس با شماره 09105084977 به راحتی میتوانید سرویس خود را ثبت. تا در کمترین زمان ممکن سرویس برای شما ارسال شود. الو قلیون شهرک امید به این دلیل اهمیت دارد که به شما این اطمینان را میدهد تا درسریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت موجود سرویس خدمات الو قلیون را برای شما ارسال نماید. تا شما عزیزان به راحتی از خدمات آن بهره مند شوید. یکی دیگر از مزایای سفارش آنلاین الو قلیون شهرک امید کیفیت و تمیزی آن میباشد.

حوصلت سر رفته ؟ دلت یه قلیون اسپشیال با یه طعم خاص میخواد ؟ اینکه خیلی راحته !! دکمه سبز روی صفحه رو فشار بده تا سرویس الو قلیون برات ارسال بشه.

الو قلیون شهرک امید

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی دمای ۴۱ درجه در تهران برای امروز( سه شنبه)، گفت: از ۱۵ تیر تا ۱۵ مرداد اوج هوای گرم در کشور است. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی امروز (سه شنبه) درباره وضعیت جوی کشور افزود: در استان های ساحلی خزر از امروز تا روز جمعه هوا خنک می شود و با نفوذ جریان های شمالی و ریزش هوای سرد در استان های اردبیل و سواحل خزر بارش باران خواهیم داشت. وی گفت: برای امروز و فردا در نیمه جنوبی کشور استقرار هوای گرم و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش آنلاین الو قلیون نصرت به این مطلب مراجعه نمایید .

برای دریافت خدمات آنلاین قلیون آنلاین میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی در دو روز آینده، شرق خلیج الو قلیون شهرک امید فارس، تنگه هرمز، دریای خزر و دریای عمان مواج است. گودرزی گفت: امروز در مناطقی از کرمان، سیستان و بلوچستان الو قلیون شهرک امید و هرمزگان با افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت مواجه هستیم و روز چهارشنبه پراکندگی رعد و برق و بارش باران و به راه افتادن روان آب مواجه هستیم. گودرزی ادامه داد:آسمان تهران امروز صاف و گاهی با وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوا امروز در تهران به ۴۱ درجه بالای صفر می رسد.


به اشتراک بگذارید


دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

به مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا با ما تماس بگیرید