الو قلیون نصرت

خانه » قلیون » الو قلیون نصرت

شماره سفارش الو قلیون

شماره سفارش الو قلیون

قیمت الو قلیون

قلیون عربی

قلیون عربی

هزینه: 400 هزار تومان

ثبت سفارش قلیون عربی

قلیون اسپشیال

قلیون اسپشیال

هزینه: تماس بگیرید

ثبت سفارش قلیون اسپشیال

defult اگر می خواهید در میهمانی، جشن تولد و عروسی، تجربه ای متفاوت و یونیک (Unique) برای میهمانان خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هوکا بار است. هوکا بار با ایجاد بار قلیون به همراه بارمن (Barman) به شما کمک می کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای میهمانان قلیان دوستتان فراهم کنید. در صورت تصمیم به داشتن چنین سرویسی در جشنتان، با ما تماس بگیرید.همچنین، قبل از سفارش سرویس، در خصوص تعداد قلیان و بارمن با توجه به تعداد میهمانان، می توانید از ما مشاوره بگیرید.
توجه! توجه! توجه!
  • زمان استفاده از هر قلیان یک شب است.
  • قیمت هر سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) 100 هزار تومان است.
  •  قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما خواهد شد. قلیون های معمولی، عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.
  • اگر ساعت اضافه را در زمان سفارش اعلام فرمایید، برای ساعات اضافه مد نظر شما، تعداد سری اضافی قلیان به همراه توتون و ذغال اضافی محاسبه و تحویل می­گردد.
  • زمان ارسال قلیان از لحظه ثبت سفارش 45 دقیقه است.

نکات بهداشتی

قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه می­شوند.

بعد از هر بار مصرف توسط هر مشتری، شیشه، تنه و سری قلیون ها قبل از تحویل به مشتری بعدی، به صورت کامل شسته می­شوند.

الو قلیون نصرت: در این مقاله قرار است راجب الو قلیون نصرت صحبت شود. به گزارش فرارو، گرایش مردم ایران به کشیدن قلیان سالهاست بیشتر شده است و روزانه تعداد زیادی از مردم از آن مصرف می‌کنند. و این آمار روز به روز در حال افزایش است. شما به راحتی میتوانید الو قلیون نصرت را در سرتاسر ایران تهیه و مصرف کنید. عده ای این امکانات را در منزل تهیه و استفاده میکنند که دردسرهای خود را به دنبال دارد، امروزه دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که بخواهد وقت خود را صرف آماده سازی آن در منزل کند. شما می‌توانید با استفاده از سفارش از سایت و اپلیکیشن معتبر به راحتی و بدون دردسر در زمان کوتاه با کیفتی عالی محصولات، ساعاتی خوش را در کنار خانواده و دوستان سپری کنید. در ایران انواع ااین محصول با استفاده از تنباکوهای مرغوب دیده می‌شود، همچنین شماره الو قلیون در دهه های اخیر تنباکو با طعم های میوه ای نیز به بازار عرضه می‌شود.

حوصله درست کردن قلیون نداری ؟ نیاز به الو قلیون داری ؟ خیلی راحته با شماره توی سایت ما تماس بگیر و هر طعمی دوست داری رو سفارش بده.

الو قلیون نصرت

سلامت نیوز: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تازه ترین آمار فوتی های کرونا در کشور را ۱۴۶ نفر اعلام کرد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۶ هزار و ۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۷۳۳ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به سه میلیون و ۲۸۶ هزار و ۹۲۳ نفر رسید. در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۵ هزار و ۹۵ نفر رسید نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش آنلاین الو قلیون مینی سیتی به این مطلب مراجعه نمایید .

برای دریافت خدمات آنلاین قلیون آنلاین میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

همچنین تا کنون دو میلیون ۹۵۳ هزار و ۵۸۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. سه هزار و ۲۹۶ نفر از الو قلیون نصرت بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۴ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۸۵۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است. در الو قلیون نصرت حال حاضر ۹۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۷۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.


به اشتراک بگذارید


دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

به مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا با ما تماس بگیرید