الو قلیون محمودیه

خانه » قلیون » الو قلیون محمودیه

شماره سفارش الو قلیون

شماره سفارش الو قلیون

قیمت الو قلیون

قلیون عربی

قلیون عربی

هزینه: 400 هزار تومان

ثبت سفارش قلیون عربی

قلیون اسپشیال

قلیون اسپشیال

هزینه: تماس بگیرید

ثبت سفارش قلیون اسپشیال

defultاگر می خواهید در میهمانی، جشن تولد و عروسی، تجربه ای متفاوت و یونیک (Unique) برای میهمانان خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هوکا بار است. هوکا بار با ایجاد بار قلیون به همراه بارمن (Barman) به شما کمک می کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای میهمانان قلیان دوستتان فراهم کنید. در صورت تصمیم به داشتن چنین سرویسی در جشنتان، با ما تماس بگیرید.همچنین، قبل از سفارش سرویس، در خصوص تعداد قلیان و بارمن با توجه به تعداد میهمانان، می توانید از ما مشاوره بگیرید.
توجه! توجه! توجه!
  • زمان استفاده از هر قلیان یک شب است.
  • قیمت هر سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) 100 هزار تومان است.
  •  قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما خواهد شد. قلیون های معمولی، عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.
  • اگر ساعت اضافه را در زمان سفارش اعلام فرمایید، برای ساعات اضافه مد نظر شما، تعداد سری اضافی قلیان به همراه توتون و ذغال اضافی محاسبه و تحویل می­گردد.
  • زمان ارسال قلیان از لحظه ثبت سفارش 45 دقیقه است.

نکات بهداشتی

قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه می­شوند.

بعد از هر بار مصرف توسط هر مشتری، شیشه، تنه و سری قلیون ها قبل از تحویل به مشتری بعدی، به صورت کامل شسته می­شوند.

الو قلیون محمودیه: در بسیاری از موارد پیش آمده که شما در یک مهمانی هستید. و یا میهمانی دارید که نیاز به سرویس دهی دارد. یکی از این متداول ترین سرویس ها الو قلیون محمودیه می باشد. که در بسیاری از مجلس های امروزی باب شده و بسیار طرفداران خاص خود را دارد. الو قلیون محمودیه که در نوع خود دارای تنوع های بسیاری می باشد. به راحتی میتواند شما و یا میهمان شما را سرگرم کرده و به خاطره خوشی را برای شما به ارمغان آورد. این نوع سرویس که از نظر کیفیت بسیار مورد اهمیت است. با سرویس های دیگر تفاوت بسیاری داشته و در آن از تنه های عربی استفاده شده که شکیل تر و بسیار زیبا تر از سایر هم نوع های خود است. در این سرویس که به صورت آنلاین به شما ارائه میگردد. شما به راحتی میتوانید تنها با یک تماس از شماره الو قلیون  مزایای آن بهره مند شوید و به آسودگی آن را در اختیار داشته باشید.

مهمونی برات اومده که نیاز به سرویس قلیون الو قلیون داری؟ وقت این رو نداری که خودت قلیون درست کنی ؟ مهمونت خیلی برات مهمه ؟ با این شماره تماس بگیر: 09105084977

الو قلیون محمودیه

سلامت نیوز: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه دمای هوای تهران فردا (۱۴ تیرماه) به ۴۰ درجه سانتیگراد می رسد از وقوع رگبارو رعد و برق در سه استان جنوبی کشور خبرداد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، صادق ضیائیان، افزود: امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ تیرماه) در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان در بعد از ظهر وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید الو قلیون محمودیه الو قلیون محمودیه موقت رخ خواهد داد و فردا (۱۴ تیرماه) شدت ناپایداری های همرفتی در این مناطق بیشتر می شود. وی در ادامه گفت: امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ تیرماه) افزایش نسبی دما در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل و روزهای سه شنبه تا پنجشنبه (۱۵ تا ۱۷ تیرماه) با شمالی شدن جریانات کاهش نسبی دما در این نواحی رخ می دهد. مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: از سه شنبه تا پنجشنبه (۱۵ تا ۱۷ تیرماه) در استان های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می شود نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش آنلاین الو قلیون اقدسیه به این مطلب مراجعه نمایید .

برای دریافت خدمات آنلاین الو قلیون میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

به گفته ضیائیان امروز(۱۳ تیرماه) در منطقه زابل وزش باد شدید گاهی خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود. وی اضافه کرد: امروز تا سه شنبه (۱۳ تا ۱۵ تیرماه) شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود. مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۴ تیرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۴۰ و ۲۹ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. آسمان پایتخت سه شنبه (۱۵ تیر ماه) صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم ترین و خنک ترین زمان به ۴۰ و ۲۸ درجه سانتیگراد می رسد. ضیائیان در پایان گفت: فردا (۱۴ تیرماه) گرمترین مرکز استان کشور اهواز با بیشترین دمای ۴۷ درجه سانتیگراد خواهد بود و شهرهای یاسوج، شهرکرد و ارومیه با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتیگراد خنک ترین مراکز استان های کشور پیش بینی می شوند.


به اشتراک بگذارید


دیدگاه ها: (0)

    دیدگاهتان را بنویسید

    به مطلب امتیاز دهید*

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین حالا با ما تماس بگیرید