قلیون آنلاین شمس آباد

خانه » قلیون » قلیون آنلاین شمس آباد

شماره سفارش الو قلیون

شماره سفارش الو قلیون

قیمت الو قلیون

قلیون عربی

قلیون عربی

هزینه: 400 هزار تومان

ثبت سفارش قلیون عربی

قلیون اسپشیال

قلیون اسپشیال

هزینه: تماس بگیرید

ثبت سفارش قلیون اسپشیال

defult اگر می خواهید در میهمانی، جشن تولد و عروسی، تجربه ای متفاوت و یونیک (Unique) برای میهمانان خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هوکا بار است. هوکا بار با ایجاد بار قلیون به همراه بارمن (Barman) به شما کمک می کند تا لحظاتی فراموش نشدنی را برای میهمانان قلیان دوستتان فراهم کنید. در صورت تصمیم به داشتن چنین سرویسی در جشنتان، با ما تماس بگیرید.همچنین، قبل از سفارش سرویس، در خصوص تعداد قلیان و بارمن با توجه به تعداد میهمانان، می توانید از ما مشاوره بگیرید.
توجه! توجه! توجه!
  • زمان استفاده از هر قلیان یک شب است.
  • قیمت هر سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) 100 هزار تومان است.
  •  قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما خواهد شد. قلیون های معمولی، عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.
  • اگر ساعت اضافه را در زمان سفارش اعلام فرمایید، برای ساعات اضافه مد نظر شما، تعداد سری اضافی قلیان به همراه توتون و ذغال اضافی محاسبه و تحویل می­گردد.
  • زمان ارسال قلیان از لحظه ثبت سفارش 45 دقیقه است.

نکات بهداشتی

قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه می­شوند.

بعد از هر بار مصرف توسط هر مشتری، شیشه، تنه و سری قلیون ها قبل از تحویل به مشتری بعدی، به صورت کامل شسته می­شوند.

قلیون آنلاین شمس آباد: خیلی وقت ها پیش می آید که شما یک میهمانی خاصی دارید و میخواهید در زمان مناسب با صرف هزینه درست با بالاترین کیفیت به میهمانان خود سرویس دهید. در اینجاست که پای سرویس های آنلاین به میان می آید. یکی از این سرویس ها قلیون آنلاین شمس آباد است. که شما به راحتی میتوانید به صورت آنلاین از تمامی خدمات آن استفاده کنید. شما تنها با یک تماس با شماره 09105084977 به راحتی میتوانید سرویس قلیون آنلاین خود را ثبت. تا در کمترین زمان ممکن سرویس برای شما ارسال شود. قلیون آنلاین شمس آباد به این دلیل اهمیت دارد که به شما این اطمینان را میدهد تا درسریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت موجود سرویس را برای شما ارسال نماید. تا شما عزیزان به راحتی از خدمات آن بهره مند شوید. یکی دیگر از مزایای سفارش آنلاین قلیون آنلاین شمس آباد کیفیت و تمیزی آن میباشد.

برای سفارش آنلاین قلیون آنلاین یک قلیون خوب، به راحتی میتونی با ما تماس بگیرید تا یه سرویس عربی با بهترین کیفیت و به صورت ارسال سریع برات ارسال بشه تا لذت ببری ازش.

قلیون آنلاین شمس آباد

سلامت نیوز: بنا بر قانون مصوب سال ۲۰۱۹ از دیروز فروش و استفاده از ظروف یک بار مصرف در اتحادیه اروپا ممنوع شد. این قانون شامل همه اقلام پلاستیکی می شود. به گفته منابع خبری، در ۲۷ کشور اتحادیه اروپا از سوم ژوئیه تولیدات یک بار مصرف پلاستیکی از دسترس خارج شد. به گزارش سلامت نیوز به نقل قلیون آنلاین شمس آباد از روزنامه خراسان ،این ممنوعیت بر اساس دستورالعمل اتحادیه اروپا که موعد اجرای آن برای روز سوم ژوئیه ۲۰۲۱ تعیین شد، صورت می گیرد. این ممنوعیت شامل اقلام یک بار مصرف از جمله قاشق ،چنگال ،بشقاب پلاستیکی، لیوان پلاستیکی، نی نوشیدنی، گوش پاک کن و حتی چوب های پلاستیکی متصل به بادکنک می شود.همچنین قطعاتی که برای نگه داشتن لیوان قهوه و لیوان های نوشیدنی که از پلیمرهای مصنوعی تهیه شده اند هم دیگر به بازار عرضه نخواهند شد. جایگزین قابل بازیافت قلیون آنلاین شمس آباد در این قانون آمده است که فروشندگانی که با این وسایل سرو کار دارند موظف اند جایگزین قابل بازیافت برای آن ها پیدا کنند اما تولیدات یک بار مصرف که از قبل در انبارها موجود هستند می توانند همچنان فروخته شوند. انجمن صنفی فروشندگان ظروف پلاستیکی در آلمان تخمین می زند که مقادیر زیادی از این اقلام هنوز در دسترس است که باید به فروش برسد اما رقم دقیقی برای آن اعلام نشده است. پلاستیک بیولوژیک هم ممنوع ! علاوه بر این وسایل، ظروف یک بار مصرفی که از مواد پلاستیکی بیولوژیک یا طبیعی تهیه شده اند هم ممنوع شد.این ظروف شامل لیوان های کاغذی که تنها بخش کوچکی از آن ها از پلاستیک است یا با پلاستیک پوشانده شده است نیز می شود. احتیاج ، مادر خلاقیت وزیر محیط زیست آلمان از این قانون استقبال کرده قلیون آنلاین شمس آباد و گفته است: این ممنوعیت خیلی زود باعث می شود محصولات خلاقانه تر و سازگارتر با محیط زیست تولید و راه حل های مناسب عملی شود. فواید چشم پوشی از یک بارمصرف ها وقتی به این نکته توجه داشته باشیم که در شرایط همه گیری کرونا و لزوم استفاده بیشتر از کالاهای یک بار مصرف، اتحادیه اروپا چنین تصمیمی گرفته است پی به عمق فاجعه زیست محیطی و سلامت یک بار مصرف ها خواهیم برد نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش آنلاین قلیون آنلاین حکیمیه به این مطلب مراجعه نمایید .

برای دریافت خدمات آنلاین قلیون آنلاین میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

در واقع تولید این ظروف برای راحتی و امنیت بیشتر بشر بود اما وقتی بیماری زایی و آلودگی های زیست محیطی آن مشخص شد، دیگر جایی برای حمایت از تولید آن باقی نماند. مونومرهای تولید روی لوازم تهیه شده باقی می ماند و زمانی که ما از این ظروف استفاده می کنیم مونومرهای آسیب رسان وارد بدن ما می شود و با گذشت زمان سلامت ما را به خطر می اندازد. قلیون آنلاین شمس آباد از طرفی در چرخه طبیعت انباشتگی ماده تجزیه ناپذیر باعث آلودگی و آسیب به موجودات دیگر می شود که آن هم از معایب تولید و استفاده زیاد از این محصولات است . پس اگر ما از این محصولات استفاده نکنیم یا مصرف خود را به حداقل برسانیم، صرفه جویی زیادی در تولید این تجهیزات از فراورده های پر ارزش نفتی کرده و از طرفی مانع از ورود هزاران ذره ریز بیماری زا به بدن خود شده ایم. همچنین دیگر شاهد صحنه های ناراحت کننده گیر افتادن ناخواسته حیوانات در زباله های پلاستیکی و مرگ تدریجی آن ها نیستیم. تولیدات آسیب رسان 1- استفاده از ظروف یک بار مصرف به دلیل ماده استایرن خطر ابتلا به سرطان کبد را افزایش می دهد. 2- در ظروف پلاستیکی یک بار مصرف ماده ای سمی به نام دیوکسین آزاد می شود که خطر بروز سرطان به خصوص سرطان سینه را در زنان افزایش می دهد. 3- استفاده دراز مدت از این ظروف باعث بروز مشکلات گوارشی، خستگی و ناراحتی اعصاب می شود. 4- اگر آب بیش از شش ماه در بطری های آب آشامیدنی نگهداری شود، آلوده می شود. 5- این ترکیبات فنولی اختلال در عملکرد هورمون ها و غدد درون ریز را به دنبال دارد که به دنبال آن چاقی و اضافه وزن به سراغ افراد می آید .بهترین راه حل برای کاهش آلودگی های ناشی از ظروف یکبار مصرف ، فرهنگ سازی برای استفاده نکردن از آن هاست که پیشگیری یا کاهش مصرف را در پی خواهد داشت.


به اشتراک بگذارید


دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

به مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا با ما تماس بگیرید